loading...
خبرگزاری باشگاه پرسپولیس
بنر ما

NEXT GAME

red army بازدید : 3 یکشنبه 10 آذر 1392 نظرات (0)

هافبک تیم پرسپولیس گفت:امیدوارم مشکل پرداخت چک دوم به باشگاه عجمان هر چه زودتر برطرف شود.

محمد رضا خلعتبری درباره اینکه شایعه شده است به دلیل عدم پرداخت طلب باشگاه  عجمان خواهان فسخ قراردادش با سرخپوشان شده است عنوان کرد:چنین بحثی اصلا صحت ندارد.این بحث ها شایعه است و من هرگز به فسخ قراردادم با پرسپولیس فکر نمی کنم.از حضورم در پرسپولیس راضی هستم و هیچ مشکلی ندارم و با تمام وجود در خدمت این تیم هستم.

وی افزود:در حال حاضر نگرانی من از فشاری است که مدیران عجمان به زمانی؛که واسطه انتقالم به پرسپولیس بود می آوردند.این مساله باعث شده است که من شرمنده زمانی شوم چون او برای حضورم در پرسپولیس زحمات زیادی کشید.امیدوارم  مشکل پرداخت چک دوم به عجمان هر چه زودتر برطرف شود.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    لوگوی ما

    آمار سایت
  • کل مطالب : 39
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 21
  • بازدید ماه : 21
  • بازدید سال : 26
  • بازدید کلی : 437