loading...
خبرگزاری باشگاه پرسپولیس
بنر ما

NEXT GAME

red army بازدید : 5 یکشنبه 10 آذر 1392 نظرات (0)

مدیرعامل باشگاه داماش گیلان گفت:اگر دوستان در کمیته ملی المپیک نگران یک رای من هستند،هر فردی که خود کمیته ملی المپیک می خواهد را انتخاب کنند و دور عابدینی را خط قرمز بکشند.

امیر عابدینی درباره انتشار شایعات دوباره درباره حضورش  در باشگاه پرسپولیس  عنوان کرد:در آخرین صحبتی که با رویانیان داشتم به او گفتم نمی توانم داماش را روی هوا رها کنم.باید نفر بعدی مشخص شود و من آزاد شوم و پس از آن به صورت جدی درباره همکاری با پرسپولیس مذاکره داشته باشیم.

وی ادامه داد:فکر میکنم تا 15 روز آینده وضعیت من در داماش مشخص خواهد شود.اجازه بدهید نفر جدید بیاید و من هم به او خیر مقدم بگویم تا درباره آینده صحبت کنم.هر چند می دانم فردی که جای من خواهد آمد کار مشکلی خواهد داشت.

مدیرعامل داماش درباره اینکه به نظرش رویانیان به چه دلیلی می خواهد پرسپولیس را ترک کند گفت:دو حالت دارد.اگر دلگیری وجود دارد باید او را راضی کرد تا بماند اما اگر خسته شده؛بحث دیگری است.او واقعا در پرسپولیس خوب کار کرده و نباید اجازه بدهیم چنین مدیری به این راحتی از باشگاه پرسپولیس جدا شود.

وی درباره اینکه گفته می شود رییس جمهور بر روی مدیرعاملی اش در پرسپولیس نظر مثبتی دارد و از او خواسته مسولیت قبول کند عنوان کرد:با توجه به شناختی که از  دکتر روحانی دارم می دانم او اختیاراتش را بین وزرا تقسیم می کند و در کار آنها ورود به جزییات ندارد.ممکن است مشورت بدهد ولی خودش ورود نمی کند.تا به امروز هم پیغام رسمی از سوی نفر اول اجرایی کشور به من نشده است.

عابدینی افزود:چیزی که تا امروز در این باره مطرح بوده،حرف و حدیث و پیغام و پسغام بوده است.با این وجود اگر این فضا از مبادی قانونی مطرح شود،شخصا فکر می کنم می توانم به پرسپولیس کمک کنم و تاکید می کنم اگر بیایم،رویانیان را حفظ می کنم.

وی در بخش دیگری از گفت و گویش با خبرنگار اوج،درباره تکلیف بودجه فدراسیون فوتبال گفت:من بر روی مواضع قبلی ام هستم.فدراسیون فوتبال باید بودجه اش را مصوب کند تا به تایید مجمع برسد.اخیرا،آقای مهدی بودجه اصلاح شده را برای من فرستاده اند که خیلی اصلاح شده است.سعی می کنیم در روزهای آینده با اعضا تعیین شده از سوی مجمع در این خصوص تشکیل جلسه بدهیم تا بودجه اصلاح شده را بررسی کنیم.

عابدینی درباره اینکه گفته می شود کمیته ملی المپیک با حضورش در مجمع انتخاباتی این نهاد مخالفت کرده است اظهار داشت:واقعا نمی دانم چرا برخی افراد از حضور من در مجمع ناراحت شده اند.اگر دوستان در کمیته ملی المپیک نگران یک رای من هستند،هر فردی که خود کمیته ملی المپیک می خواهد را انتخاب کنند و دور عابدینی را خط قرمز بکشند.امیدوارم دوستان به رای اتحادیه فوتبال که محل حضور مدیران همه باشگاههای فوتبال ایران است احترام بگذارند و بدانند هیچ اتفاق بدی نمی افتد.البته در حال حاضر افشارزاده در خارج از کشور است و به طور حتم پس از بازگشتش به ایران،به این معرکه پایان خواهد داد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    لوگوی ما

    آمار سایت
  • کل مطالب : 39
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 32
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 24
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 37
  • بازدید ماه : 37
  • بازدید سال : 42
  • بازدید کلی : 453