loading...
خبرگزاری باشگاه پرسپولیس
بنر ما

NEXT GAME

red army بازدید : 4 چهارشنبه 06 آذر 1392 نظرات (0)

  کاپیتان سابق پرسپولیس گفت: این بازی بزرگ متعلق به همه پیشکسوتان پرسپولیس و فوتبال ایران است و یک راه جدید را پیش روی فوتبال ایران قرار می‌دهد.

مهدی مهدوی‌کیا در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس افزود: به عنوان بازیکن سابق پرسپولیس از باشگاه پرسپولیس و تمام آنهایی که برای برگزاری بازی خیریه ستاره‌های پرسپولیس و میلان تلاش کرده‌اند تشکر و قدردانی می‌کنم.

وی ادامه داد: دلم می‌خواست در تمرینات حاضر باشم ولی امکانش وجود نداشت. یک هفته همراه تیم ملی جوانان در ایتالیا بودم و بعد باید برای مراسم کنفدراسیون فوتبال آسیا می‌رفتم اما در این مدت اخبار مربوط به این بازی را رصد کردم.

مهدوی‌کیا گفت: به نظر من بازی با میلان، بازی مهمی است. بازیکنانی که سال‌ها در باشگاه بزرگ میلان، تیم ملی ایتالیا و سایر باشگاه‌های اروپایی بازی می‌کردند به ایران سفر می‌کنند. روزگاری چنین اتفاقاتی دور از ذهن بود ولی حالا این اتفاق بزرگ روی می‌دهد که این بازیکنان بزرگ در تهران وارد میدان خواهند شد.

کاپیتان سابق پرسپولیس خاطرنشان کرد: فوتبال ما نیاز به این بازی‌های بزرگ و بین‌المللی دارد. این یک بازی خاص است و مشکلات خاص خود را دارد. باید از باشگاه پرسپولیس، سازمان لیگ، فدراسیون فوتبال، وزارت ورزش و جوانان، ورزشگاه آزادی، نیروی انتظامی و همه آنهایی که درگیر این بازی شده‌اند تا انجام آن محقق گردد، تشکر کنم.

وی تصریح کرد: با توجه به اخباری که دنبال کردم، متوجه شدم جو تمرینات تیم ستاره‌ها خیلی خوب و تاثیرگذار بوده است. بسیاری از بزرگان و مسوولان آمدند و هواداران هم سنگ تمام گذاشتند. اینها نشان می‌دهد که پیشکسوتان چه ارزشی دارند. این نشاط و شوری که در فضای فوتبال بوجود آمده است هم، جای خوشحالی بسیار دارد. من هم دلم می‌خواست در این تمرینات حاضر باشم اما به دلیل سفر خارج از کشور که اجتناب ناپدیر بود، بازماندم ولی امشب به اردو ملحق می‌شوم.

مهدوی‌کیا درباره سرمربیگری پروین در این تیم عنوان کرد: وقتی به پرسپولیس آمدم، آقای پروین سرمربی تیم بود. باید از او تشکر کرد که مسوولیت این بازی و تشکیل تیم را پذیرفت. قطعا مشکلات زیادی وجود داشته است که پیگیری کرده‌اند و اینکه همه نسل‌ها کنار هم جمع شدند و اتفاق باشکوهی بود. حضور بازیکنان دهه‌های مختلف در کنار هم یک نعمت است و من هم امشب به جمع آنها اضافه می‌شوم و مثل یک شاگرد در خدمت کادر فنی خواهم بود و افتخار می‌کنم که در کنار این عزیزان قرار می‌گیرم.

مهدوی کیا درباره برگزاری این بازی برای خداخافظی گفت: همانطور که پیش از این گفتم، این بازی متعلق به همه است. این درست که من خداحافظی می‌کنم ولی این دیدار یک جور گرامیداشت زحمات همه بزرگان و عزیزان است و آنچه اهمیت دارد، شور و نشاطی است که بوجود آمده است.

مهدوی‌کیا درباره پیش بینی خود از حضور تماشاگران خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم فوتبال ما تشنه این رویدادهای خوب و پرنشاط است. با حضوری که از تماشاگران در تمرین تیم ستاره‌ها شاهد بودیم، حتما استقبال خوبی از بازی صورت می‌گیرد و این بازی یک روز ویژه را رقم می‌زند. اتفاق جالب توجه دیگر این است که این بازی بزرگ با اثراتی که در تمام ابعاد اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و روانی دارد انجام می‌شود ولی هزینه‌ای نخواهد شد. این یک اتفاق ویژه است که نشان می‌دهد می‌توانیم چنین بازی‌هایی را برگزار کنیم بدون آنکه هزینه داشته باشد. ما می‌توانیم بازی‌های بزرگی را برگزار کنیم و با جذب اسپانسر هزینه‌ها را مستهلک کنیم. بازی با ستاره‌های میلان یک راه خوب را به فوتبال ایران نشان داد.

کاپیتان سابق پرسپولیس درباره حضور فتح‌اله‌زاده در تمرین ستارگان پرسپولیس افزود: این مساله معلوم می‌کند که یک نگاه ملی نسبت به این بازی وجود دارد، چون بازتاب آن بین‌المللی خواهد بود و همینجا باید از زحمات همه تشکر کنم و امیدوارم این رویه ادامه پیدا کند و ما شاهد برگزاری چنین بازی‌های بزرگی در فوتبال ایران باشیم.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    لوگوی ما

    آمار سایت
  • کل مطالب : 39
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 32
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 24
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 51
  • بازدید ماه : 51
  • بازدید سال : 56
  • بازدید کلی : 467