loading...
خبرگزاری باشگاه پرسپولیس
بنر ما

NEXT GAME

red army بازدید : 4 پنجشنبه 14 آذر 1392 نظرات (2)

سرمربی سابق پرسپولیس پس از به عهده گرفتن هدایت تیم جدیدش در آذربایجان به موفقیت رسید.


به گزارش نامه نیوز، مصطفی دنیزلی که فصل گذشته تیمی در لیگ دسته اول را به لیگ برتر ترکیه رساند در فصل جاری با 6 میلیون دلار به لیگ آذربایجان رفته است.

وی هدایت تیم خزرلنکران که نتایج خوبی کسب نکرده است را برعهده گرفت و و شب گذشته در اولین گام توانست با این تیم به یک پیروزی روحیه بخش برسد.

این تیم با هدایت دنیزلی در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی با 4 گل تیم چاله را شکست داد تا کمی از بحران فاصله بگیرد.

دنیزلی که در زمان حضور در پرسپولیس محبوبیت زیادی داشت، پس از این بازی اعلام کرد که اولین پیروزی در اولین حضورش اتفاقی مهم قلمداد می شود و تیمش با این نتیجه به ناکامی های اخیر پایان داده و می تواند به بهبود جایگاه خود در لیگ نیز امیدوار باشد.

red army بازدید : 6 یکشنبه 10 آذر 1392 نظرات (0)

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس بدشانسی را از عوامل ناکامی تیمش در دیدار مقابل تراکتورسازی تبریز عنوان کرد.

محسن مسلمان ابتدا در خصوص شکست پرسپولیس مقابل تراکتورسازی تبریز اظهار داشت: ما بازی بسیار خوبی انجام دادیم و به عقیده خیلی‌ها تا به امروز هیچ تیمی تراکتورسازی را در تبریز اینقدر تحت فشار نگذاشته بود. فکر می‌کنم هواداران از بازی ما راضی هستند ولی متاسفانه بدشانسی آوردیم. ما موقعیت‌ها را از دست دادیم و در طرف مقابل تراکتورسازی از یک موقعیت که جدی هم نبود به گل رسید. متاسفانه به حق خودمان نرسیدیم اما می‌توانیم در بازی‌های آینده این باخت را جبران کنیم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص عملکرد خود در این بازی و اینکه ضربه‌اش به تیر دروازه تراکتورسازی اثبات کرد، گفت: امیدوارم کادرفنی پرسپولیس از عملکردم راضی باشد ولی من تلاش می‌کنم تا در بازی‌های آینده نمایش بهتری داشته باشم. متاسفانه بدشانس بودم که ضربه‌ام تبدیل به گل نشد ولی در این بازی نهایت تلاشم را انجام دادم. با این حال باید بگویم که به زمان احتیاج دارم تا بتوانم خیلی زود در پرسپولیس جا بیفتم.

وی در واکنش به شعارهایی که هواداران تراکتورسازی علیه او و دیگر بازیکنان پرسپولیس دادند، خاطر نشان کرد: واقعاً رفتار هواداران تراکتور زشت و تاسف‌آور بود. من قبل از بازی در مصاحبه‌ای گفتم که به آنها احترام می‌گذارم و حتی عذرخواهی هم کردم ولی آنها به من و بعضی از بازیکنان پرسپولیس توهین کردند. امیدوارم کمیته انضباطی به اتفاقات این مسابقه رسیدگی کند تا هواداران تراکتورسازی دیگر رفتارهای خود را تکرار نکنند. صحبت کردن در مورد این مسائل دیگر فایده‌ای ندارد، ما باید همه چیز را فراموش کنیم و به فکر بازی‌های بعد باشیم.

مسلمان در خصوص بازی این هفته پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن و تقابل با تیم سابق خود تصریح کرد: من ذوب‌آهن را دوست دارم و در این تیم پیشرفت کرده‌ام اما الان بازیکن پرسپولیس هستم و نهایت تلاشم را برای موفقیت این تیم انجام می‌دهم. من دوستان خوبی در ذوب‌آهن دارم و امیدوارم تقابل پرسپولیس با تیم سابقم یک بازی زیبا و هیجان‌انگیز باشد.

red army بازدید : 3 یکشنبه 10 آذر 1392 نظرات (0)

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس می‌گوید بازیکنان این تیم در بازی با تراکتورسازی مورد اهانت تماشاگران تبریزی قرار گرفته‌اند و علی الحساب و طبق قوانین باید یک امتیاز از این تیم کسر شود. این اظهار نظر در شرایطی صورت گرفته است که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال قبل از این از تیم تراکتورسازی یک امتیاز به خاطر توهین‌های هوادارانش کسر شده بود.


محمود سالارکیا  در خصوص فحاشی تماشاگران تراکتورسازی در بازی با پرسپولیس و شکایت از این باشگاه تبریزی اظهار داشت: من از علی دایی و سعید شیرینی سرمربی و سرپرست تیم خواستم تا جزئیات بیشتری از اتفاقات بازی روز جمعه در اختیار ما قرار دهند.

وی ادامه داد: تماشاگران تراکتورسازی از اول بازی علیه بازیکنان پرسپولیس فحاشی کردند و با الفاظ نابجا بازیکنان ما را تحت فشار قرار دادند. این مسابقه یک جنگ روانی تمام عیار علیه پرسپولیس بود و به نظرم زیبنده فوتبال ما نیست که چنین اتفاقاتی در آن رخ بدهد.

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: پس از گزارش جزئیات اتفاقات روز جمعه، به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال نامه می‌زنیم و خواستار رسیدگی این موضوع از آن مرجع می‌شویم. امیدواریم که کمیته انضباطی هم به این مسئله رسیدگی کند.

سالارکیا درباره اینکه آیا احتمال کسر امتیاز از تراکتورسازی به خاطر فحاشی‌ها و سابقه این باشگاه در این مسئله، گفت: این دیگر به نظر کمیته انضباطی بستگی دارد ولی علی الحساب و طبق قانون باید امتیاز از این تیم کسر شود. قانون باید برای همه به صورت یکسان اعمال شود.

وی در پایان در خصوص وضعیت علیرضا حقیقی هم گفت: رای حقیقی مشخص شده است ولی منتظر امضای دو تن از اعضای کمیته انضباطی هستیم تا پس از امضای آنها، رای نهایی را صادر کنیم.

تیم‌های فوتبال تراکتورسازی و پرسپولیس در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال روز جمعه در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف هم رفتند که این مسابقه در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود تراکتورسازی به پایان رسید.

red army بازدید : 8 یکشنبه 10 آذر 1392 نظرات (0)

پیراهن پائولو مالدینی در بازی ستاره‌های فوتبال پرسپولیس و میلان روز پنجشنبه در برنامه ویتامین «ث» برای انجام امور خیریه به حراج گذاشته خواهد شد.


به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، با هماهنگی روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس و علی ضیاء مجری برنامه ویتامین «ث» و شبکه سوم سیما و پایان رأفت، پیراهن پائولو مالدینی در بازی ستاره‌های پرسپولیس و میلان در برنامه صبح پنجشنبه ویتامین «ث» برای علاقمندان به فوتبال و انجام امور خیریه به حراج گذاشته خواهد شد.

پایان رأفت که در پایان بازی ستاره‌ها بالافاصله برای دریافت پیراهن مالدینی سراغ وی رفته بود، نیت خود از انجام این امر را انجام امور خیریه اعلام کرد و در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: تا این لحظه یکی از افراد خیر و علاقمند فوتبال برای خرید این پیراهن پیشنهادی 30 میلیونی تومان ارائه کردند ولی امیدواریم با برنامه‌ریزی و مشارکت افراد خیر، این پیراهن را حداقل تا مبلغ 200 میلیون تومان به فروش برسانیم و عواید آنرا به امور خیریه اختصاص بدهیم.

گفتنی است؛ در برنامه صبح پنجشنبه ویتامین «ث» سردار رویانیان مدیر عامل باشگاه پرسپولیس و پایان رأفت بازیکن سابق پرسپولیس نیز حضور خواهند داشت.

red army بازدید : 4 یکشنبه 10 آذر 1392 نظرات (0)

هافبک تیم پرسپولیس گفت:امیدوارم مشکل پرداخت چک دوم به باشگاه عجمان هر چه زودتر برطرف شود.

محمد رضا خلعتبری درباره اینکه شایعه شده است به دلیل عدم پرداخت طلب باشگاه  عجمان خواهان فسخ قراردادش با سرخپوشان شده است عنوان کرد:چنین بحثی اصلا صحت ندارد.این بحث ها شایعه است و من هرگز به فسخ قراردادم با پرسپولیس فکر نمی کنم.از حضورم در پرسپولیس راضی هستم و هیچ مشکلی ندارم و با تمام وجود در خدمت این تیم هستم.

وی افزود:در حال حاضر نگرانی من از فشاری است که مدیران عجمان به زمانی؛که واسطه انتقالم به پرسپولیس بود می آوردند.این مساله باعث شده است که من شرمنده زمانی شوم چون او برای حضورم در پرسپولیس زحمات زیادی کشید.امیدوارم  مشکل پرداخت چک دوم به عجمان هر چه زودتر برطرف شود.

red army بازدید : 12 یکشنبه 10 آذر 1392 نظرات (0)

مربی تیم پرسپولیس گفت:می توانم قسم بخورم سید جلال حسینی بیخود و بی جهت با کسی دهن به دهن نمی شود.

محمد دایی درباره شکست پرسپولیس در بازی مقابل تراکتورسازی عنوان کرد:در این مسابقه،به جز 10 دقیقه اول سایر جریان بازی در اختیار ما بود و بچه ها  توصیه های کادر فنی را انجام دادند.فکر می کنم حق پرسپولیس در این مسابقه پیروزی بود اما برخی عوامل باعث شد در این بازی به نتیجه موردنظرمان نرسیم.

وی ادامه داد:ما در این بازی فرصت های زیادی برای زدن گل داشتیم و اگر این موقعیت ها تبدیل به گل می شدند الان این حرفها دیگر وجود نداشت و با اختلاف یکی،دو گل به پیروزی می رسیدیم.نکته دیگری که در این بازی وجود داشت،این بود که بازیکنان تراکتور خیلی اتلاف وقت می کردند.ما در 45 دقیقه نیمه دوم،25 دقیقه هم فوتبال مفید بازی نکردیم.داور وقت تلف شده را درست محاسبه نکرد و حتی در خود وقت اضافه هم دروازه بان تراکتورسازی وقت تلف می کرد و کارت زرد گرفت اما داور،زودتر از زمانی که خودش تعیین کرده بود سوت پایان را زد.

مربی پرسپولیس درباره جو ورزشگاه یادگار امام(ره)گفت:متاسفانه از آغاز بازی حرمت تیم پرسپولیس،مربیان و بازیکنانش توسط برخی طرفداران تیم میزبان از بین رفت.وقتی می خواستیم به زمین برویم تا خودمان را گرم کنیم،هواداران تراکتورسازی شعار پرسپولیس شهر کابل را سر دادند!من خودم خیلی جا خوردم چون هرگز در تبریز چنین اتفاقاتی را ندیده بودم.

وی ادامه داد:این حواشی در جریان بازی ادامه یافت.فکر می کنم به جز دو زبان انگلیسی و عربی به همه زبانهای زنده و مرده دنیا در تبریز فحش خوردیم.فحش هایی که شرمم می آید حتی به آنها فکر کنم و نمی دانم چرا جو یادگار اینچنین شده بود.به خدا ما برای فوتبال به تبریز رفته بودیم،نه جنگ.واقعا از مردم تبریز این انتظار را نداشتیم.بدتر از همه این بود که برخی بازیکنان تراکتور هم در جریان بازی فحش های رکیکی به بازیکنان ما دادند.من شخصا از این نفرات تصویر دیگری در ذهن داشتم ولی با رفتاری که از آنها دیدم نظرم کلا عوض شد.

مربی پرسپولیس درباره درگیری میان سید جلال حسینی و کریم انصاری فرد گفت:در جامعه فوتبال همگان هم سید جلال را می شناسند و هم انصاری فرد را.من از مساله اتفاق افتاده بین این دو بازیکن خبر ندارم اما می توانم قسم بخورم سید جلال حسینی بیخود و بی جهت با کسی دهن به دهن نمی شود.

وی درباره اینکه علی کریمی پیش از بازی به سمت نیمکت تیم سابقش نیامد اظهار داشت:این کار اجباری نیست و باید از ته قلب باشد.کسی هم منتظر آمدن او به سمت نیمکت پرسپولیس نبود و این مساله اصلا مهم نیست.

دایی درباره اینکه کریمی پس از بازی گفت که پرسپولیس باید با اختلاف امتیاز بالا در صدر جدول باشد گفت:با حرف او کاملا موافقم.پرسپولیس نه الان،بلکه همیشه باید در صدر باشد و قهرمان شود ولی متاسفانه در دو،سه سال اخیر برخی حواشی از طرف ستاره های کهکشانی خود تیم وجود داشت که تیم را بعضا به رده سیزدهم جدول هم می برد.هدف ما فعلا این است تیم فعلی را همدل کنیم و حواشی مربوط به سالهای قبل را از بین ببریم.اگر این کار را انجام بدهیم خیلی موفق بوده ایم.

وی درباره اینکه پرسپولیس با شکست مقابل تراکتورسازی از صدر جدول دور شد گفت:درست است که ما فعلا از صدر فاصله گرفته ایم اما مطمئن باشید دوباره جایگاه قبلی مان را پس می گیریم.بازیکنان هم انگیزه بالایی برای موفقیت دارند و همه می خواهیم دست به دست هم بدهیم تا هواداران خوشحال شوند.

 
red army بازدید : 5 یکشنبه 10 آذر 1392 نظرات (0)

مدیرعامل باشگاه داماش گیلان گفت:اگر دوستان در کمیته ملی المپیک نگران یک رای من هستند،هر فردی که خود کمیته ملی المپیک می خواهد را انتخاب کنند و دور عابدینی را خط قرمز بکشند.

امیر عابدینی درباره انتشار شایعات دوباره درباره حضورش  در باشگاه پرسپولیس  عنوان کرد:در آخرین صحبتی که با رویانیان داشتم به او گفتم نمی توانم داماش را روی هوا رها کنم.باید نفر بعدی مشخص شود و من آزاد شوم و پس از آن به صورت جدی درباره همکاری با پرسپولیس مذاکره داشته باشیم.

وی ادامه داد:فکر میکنم تا 15 روز آینده وضعیت من در داماش مشخص خواهد شود.اجازه بدهید نفر جدید بیاید و من هم به او خیر مقدم بگویم تا درباره آینده صحبت کنم.هر چند می دانم فردی که جای من خواهد آمد کار مشکلی خواهد داشت.

مدیرعامل داماش درباره اینکه به نظرش رویانیان به چه دلیلی می خواهد پرسپولیس را ترک کند گفت:دو حالت دارد.اگر دلگیری وجود دارد باید او را راضی کرد تا بماند اما اگر خسته شده؛بحث دیگری است.او واقعا در پرسپولیس خوب کار کرده و نباید اجازه بدهیم چنین مدیری به این راحتی از باشگاه پرسپولیس جدا شود.

وی درباره اینکه گفته می شود رییس جمهور بر روی مدیرعاملی اش در پرسپولیس نظر مثبتی دارد و از او خواسته مسولیت قبول کند عنوان کرد:با توجه به شناختی که از  دکتر روحانی دارم می دانم او اختیاراتش را بین وزرا تقسیم می کند و در کار آنها ورود به جزییات ندارد.ممکن است مشورت بدهد ولی خودش ورود نمی کند.تا به امروز هم پیغام رسمی از سوی نفر اول اجرایی کشور به من نشده است.

عابدینی افزود:چیزی که تا امروز در این باره مطرح بوده،حرف و حدیث و پیغام و پسغام بوده است.با این وجود اگر این فضا از مبادی قانونی مطرح شود،شخصا فکر می کنم می توانم به پرسپولیس کمک کنم و تاکید می کنم اگر بیایم،رویانیان را حفظ می کنم.

وی در بخش دیگری از گفت و گویش با خبرنگار اوج،درباره تکلیف بودجه فدراسیون فوتبال گفت:من بر روی مواضع قبلی ام هستم.فدراسیون فوتبال باید بودجه اش را مصوب کند تا به تایید مجمع برسد.اخیرا،آقای مهدی بودجه اصلاح شده را برای من فرستاده اند که خیلی اصلاح شده است.سعی می کنیم در روزهای آینده با اعضا تعیین شده از سوی مجمع در این خصوص تشکیل جلسه بدهیم تا بودجه اصلاح شده را بررسی کنیم.

عابدینی درباره اینکه گفته می شود کمیته ملی المپیک با حضورش در مجمع انتخاباتی این نهاد مخالفت کرده است اظهار داشت:واقعا نمی دانم چرا برخی افراد از حضور من در مجمع ناراحت شده اند.اگر دوستان در کمیته ملی المپیک نگران یک رای من هستند،هر فردی که خود کمیته ملی المپیک می خواهد را انتخاب کنند و دور عابدینی را خط قرمز بکشند.امیدوارم دوستان به رای اتحادیه فوتبال که محل حضور مدیران همه باشگاههای فوتبال ایران است احترام بگذارند و بدانند هیچ اتفاق بدی نمی افتد.البته در حال حاضر افشارزاده در خارج از کشور است و به طور حتم پس از بازگشتش به ایران،به این معرکه پایان خواهد داد.

red army بازدید : 5 شنبه 09 آذر 1392 نظرات (0)

هافبک دفاعی تیم فوتبال پرسپولس گفت: باور کنید شکستگی پایم اتفاق سخت و بدی است ،به همین دلیل فعلاً حرفی برای گفتن ندارم.

رضا حقیقی پس از آنکه اعلام شد پایش دچار شکستگی شده اظهار داشت: نمی‌دانم باید چه حرفی بزنم، واقعاً ناراحتم.

وی افزود: کلافه شدم و نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده است. راضی‌‌ام به رضای خدا اما هیچ حرفی نمی‌توانم بزنم. بالاخره این اتفاق افتاده و الآن فقط می‌خواهم سکوت کنم تا ببینم چه اتفاقی می‌افتد.

red army بازدید : 5 شنبه 09 آذر 1392 نظرات (0)

پای رضا حقیقی پس از بازی با تراکتورسازی و گرفتن عکس نشان داد که شکسته شده است.

رضا حقیقی هافبک دفاعی تیم فوتبال پرسپولیس که در دیدار مقابل تراکتورسازی تبریز بارها در درگیری‌های فیزیکی شرکت کرد پس از بازی از ناحیه روی پایش احساس درد کرد.

وی به همین منظور امروز به بیمارستان رفت و از پای خود عکس گرفت که متوجه شد پای او شکسته شده است.

حقیقی پایش را به دو متخصص پزشکی نشان داد و در پایان اعلام شد که پایش شکسته است.

این خبر برای پرسپولیسی‌ها در شرایط حساسشان و علی دایی بسیار بد و ناراحت کننده بود.

بنا بر اظهارات متخصصان امور پزشکی پای حقیقی 4 هفته باید در کچ باشد و همین امشب پای وی گچ گرفته شد.

red army بازدید : 5 شنبه 09 آذر 1392 نظرات (0)

هافبک تکنیکی پرسپولیس گفت: در بازی با تراکتورسازی، تساوی نتیجه عادلانه‌تری بود، چون هم موقعیت‌های خوبی داشتیم و هم به نظر می‌رسد خطای پنالتی روی حاتمی محرز بود.


امید عالیشاه در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس افزود: در بازی با تراکتورسازی، تساوی نتیجه عادلانه‌تری بود و جریان بازی طوری نبود که پرسپولیس مستحق شکست باشد. بچه‌ها موقعیت‌های خوبی داشتند و از سوی دیگر اعتقاد دارم روی حاتمی خطا شد، چون با موقعیتی که او داشت، هیچ دلیل منطقی نداشت که بخواهد خالی شوت بزند و هر چند تصویر تلویزیون کمی ابهام داشت اما قطعا حاتمی با خطا روبرو شد و آن پنالتی می‌توانست جریان بازی را عوض کند.

وی ادامه داد: با توجه به حساسیتی که در جدول لیگ بوجود آمده، رقابت‌ها پراسترس است و فکر می‌کنم این مساله در بازی جمعه وجود داشت. البته ما باید از همین بازی با ذوب آهن شرایط را عوض کنیم و مصمم به انجام این کار هستیم.

هافبک پرسپولیس درباره وضعیت آسیب‌دیدگی خود اظهار کرد: خیلی بهتر شده‌ام. به گفته کادر پزشکی امیدوارم از دوشنبه یا سه‌شنبه بتوانم در تمرینات تیمی حضور داشته باشم و به بازی با ذوب آهن برسم.

عالیشاه با اشاره به بازی ستاره‌های پرسپولیس و میلان خاطرنشان کرد: بازی پرشور و نشاطی بود. امیدوارم چنین بازی‌هایی ادامه پیدا کند. وقتی گتوزو و مالدینی را دیدم که با این سن و سال اینقدر حرفه‌ای بازی می‌کنند، لذت بردم. در پرسپولیس هم بیشتر حواسم به هافبک بود و البته آقا کریم هم طوری برخورد کرد که حساب کار دست آنها آمد.

red army بازدید : 5 شنبه 09 آذر 1392 نظرات (0)

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت:توهین به سرمربی و اعضای تیم را پیگیری می‌کنیم.

محمود سالارکیا درباره اتفاقات رخ داده در تبریز در حاشیه بازی پرسپولیس مقابل تراکتورسازی عنوان کرد: وظیفه ذاتی معاونت حقوقی باشگاه دفاع از حق و حقوق اعضای تیم و باشگاه پرسپولیس است. مسائل پیش آمده در تبریز هم به  دو بخش مربوط می‌شد. یکی بحث تماشاگران بود و دیگری مسائلی که در زمین مسابقه و حاشیه آن اتفاق افتاد.

وی ادامه داد: در بخش اول باید بگویم شک نداریم بخش اعظم هواداران تراکتورسازی با رعایت اصول فرهنگی و اخلاقی رفتاری مناسب داشتند اما گروهی هم که نسبت به اعضای تیم، بویژه سرمربی ما توهین کردند کارشان در حدی بود که نمایان شد و نسبت به اعضای تیم و مجموعه پرسپولیس هتک حرمت صورت گرفت.

سالاکیا افزود:بخش دیگر به مسائل داخل زمین مربوط می‌شد، چنانکه خبرگزاری‌ها از برخورد فیزیکی با کاپیتان تیم ما خبر دادند، به طور قطع ناچار از پیگیری این مسائل هستیم. در حال حاضر در حالت دریافت اطلاعات هستیم تا مشخص شود چه اتفاقاتی روی داده است. از آقای سعید شیرینی سرپرست تیم هم خواسته‌ایم با توجه به مشاهدات عینی، گزارش کاملی را در اختیار ما بگذارند که پس از کنار هم قرار دادن همه این موارد، با نظر مدیریت باشگاه، نسبت به پیگیری‌های حقوقی در مراجع انضباطی فوتبال اقدام می‌شود.

red army بازدید : 6 شنبه 09 آذر 1392 نظرات (0)

 

تمرین روز یکشنبه سرخپوشان تعطیل شد.

بر اساس برنامه اعلام شده از سوی کادر فنی پرسپولیس،این تیم روز یکشنبه استراحت می کند.

سرخپوشان روز دوشنبه در دو نوبت صبح و عصر تمرینات خود را پشت سرخواهند گذاشت و روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هم یک جلسه تمرین در نوبت صبح خواهند داشت.

تیم پرسپولیس روز جمعه از هفته هفدهم لیگ برتر به مصاف ذوب آهن می رود.

red army بازدید : 5 شنبه 09 آذر 1392 نظرات (0)

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در واکنش به انتقادات علی کریمی گفت: چرا فکر بد بکنم، امیدوارم اظهارات او دلسوانه باشد.

محمد رویانیان در خصوص اظهارات زینی‌زاده مدیرعامل تراکتورسازی تبریز مبنی بر اینکه رویانیان اتفاقات بازی رفت در ورزشگاه آزادی را به یاد بیاورد، عنوان کرد: نمی‌خواهم واکنشی در این مورد نشان دهم اما انتظار نداشتیم که از طرف مسئولان باشگاه تراکتورسازی مورد توهین قرار بگیریم؛ حالا خوب است که در زمین خودشان با یک گل ما را شکست دادند آن هم در شرایطی که بیش از 70 دقیقه بازی در اختیار ما بود. اگر می‌خواهید فنی صحبت کنیم باید به این مسئله تاکید کرد که تراکتورسازی در شرایطی پرسپولیس را برد که یک گل اتفاقی به ثمر رسید. ما هیچ مشکلی با هواداران تراکتورسازی و مردم تبریز نداریم و اتفاقا امیدوارم این تیم قهرمان بماند تا مردم تبریز خوشحال شوند.

وی ادامه داد: روز گذشته هواداران تراکتورسازی سنگ تمام گذاشتند و من از آنها ممنونم و گله‌ای هم ندارم اما یکی دو نفر از عوامل باشگاه و کادرفنی تراکتورسازی به ما توهین کردند که اصلا انتظار آن را نداشتیم.

رویانیان در خصوص عملکرد داور بازی پرسپولیس و تراکتورسازی و اینکه آیا امکان دارد باشگاه پرسپولیس از یدالله جهانبازی شکایت کند، گفت: در مورد عملکرد داور باید بگویم که فقط امیدوارم در صحنه مشکوک به پنالتی اشتباه نکرده باشد. دیدید که چند کارشناس هم پنالتی ما را تایید کردند. در خصوص شکایت هم فعلا دارم روی این مسئله فکر می‌کنم و باید با علی دایی هم مشورت کنم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آخرین وضعیت علیرضا حقیقی در این تیم به چه صورت خواهد بود، اظهار داشت: در چند روز گذشته تمام وقتم معطوف به بازی با میلان بود و اطلاعی از این موضوع ندارم اما می‌دانم که ممکن است امروز در این خصوص تصمیم‌گیری شود.

رویانیان در واکنش به صحبت‌های روز گذشته علی کریمی مبنی بر اینکه پرسپولیس با این امکانات و شرایط باید با اختلاف 7 امتیاز صدرنشین لیگ باشد، گفت: امیدوارم اظهارات کریمی دلسوزانه باشد؛ چرا فعلا فکر بد کنم؟

وی با بیان اینکه از عملکرد بازیکنانش در دیدار مقابل تراکتورسازی راضی بوده است تصریح کرد: انصافا تک‌تک بازیکنان‌مان عالی، روان و مسلط بازی کردند. همچنین کادرفنی هم کیفیت خوب خودش را نشان داد نباید زیاد نگران باشیم چون باخت برای هر تیمی به وجود می‌آید. تراکتورسازی هم نمایش قابل قبولی ارائه داد اما فوتبال است و یک طرف برنده و یک طرف بازنده؛ در مجموع از عملکرد بازیکنان و کادرفنی راضی هستم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد برگزاری دیدار تیم‌های پیشکسوتان میلان و پرسپولیس تاکید کرد: میلانی‌ها 36 ساعت در ایران بودند و ما باید در این مدت هم به برنامه‌ فرهنگی می‌رسیدیم و هم به برنامه اخلاقی. برخی از آنها به شیرخوارگاه آمنه و برخی هم به کاخ موزه سعدآباد رفتند و با ایران آشنا شدند. فکر می‌کنم بازی هم بسیار جذاب شد حتی از لیگ هم دیدنی‌تر. همین که برای چند روزی تلویزیون، رادیو و مطبوعات وارد زندگی پیشکسوتان شدند و در کنار هم حضور داشتند کار زیبایی بود.

رویانیان ضمن اشاره به این مسئله که خداحافظی مهدوی‌کیا از فوتبال در بازی پرسپولیس و میلان بهترین اتفاق این مسابقه بوده است، تصریح کرد: در این مورد من کار خاصی انجام ندادم و دوستانم در باشگاه بودند که همه کارها را پیش بردند ضمن اینکه اسپانسر ما هم زحمات زیادی را متقبل شد. اینها مسائل زیبایی است  و حالا اگر یکی دو نفر بخواهند دست به تخریب بزنند قطعا موفق نمی‌شوند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پایان در پاسخ به این سوال که آیا شایعه استعفایش از پرسپولیس صحت دارد یا خیر، گفت: در چند روز آینده صدای این مسئله هم در می‌آید.

red army بازدید : 4 شنبه 09 آذر 1392 نظرات (0)

سرپرست باشگاه پرسپولیس از شکایت این باشگاه از باشگاه تراکتورسازی خبر داد.

سعید شیرینی درباره اتفاقات بازی دیروز تراکتورسازی مقابل پرسپولیس اظهار داشت: مشغول تهیه مدارک هستیم تا آن را به کمیته انضباطی باشگاه ارائه دهیم تا باشگاه به طور رسمی از تراکتورسازی به فدراسیون فوتبال شکایت کند.

باشگاه پرسپولیس عقیده دارد هواداران تراکتورسازی در جریان بازی دیروز به بازیکنان این تیم توهین کردند.

red army بازدید : 4 شنبه 09 آذر 1392 نظرات (0)

مدیر رسانه‌ای پرسپولیس گفت: مربی تراکتورسازی در دو صحنه کنار خط با بازیکنان ما درگیر شد و حتی در تونل و رختکن جو را متشنج کرده و یکسری اتفاقات را پیش آورد.

حمید عباسی مدیر رسانه‌ای پرسپولیس  در مورد درگیری‌اش با فرهاد پورغلامی گفت: مربی تراکتورسازی در دو صحنه کنار خط با بازیکنان ما درگیر شد و حتی در تونل و رختکن جو را متشنج کرده و یکسری اتفاقات را پیش آورد.

وی ادامه داد: از طرف دیگر دوست داریم بدانیم تدارکات تراکتورسازی چه کاره است. او هم حرف‌هایی را به بازیکنان پرسپولیس می‌زد که درست نبود. در مجموع درگیری خاصی نبود و امیدوارم رسیدگی شود. کار برخی آقایان جای سؤال داشت که مطمئنم ناظران گزارش این برخوردها را خواهند داد.

* بازیکنان پرسپولیس برای بازگشت به دو قسمت تقسیم شده، یک عده به تهران آمدند و یک عده دیگر ساعت 21 و 40 دقیقه امشب به تهران باز خواهند گشت. چند نفر از بازیکنان اصلی تیم مانند بنگر ، سیدجلال حسینی ، محمدرضا خلعتبری ، محمد نوری و چند تن دیگر از بازیکنان طبق برنامه قرار شد با پرواز ساعت 19:30 راهی تهران شوند و سایر اعضای تیم با پرواز 21:30 به تهران باز می گردند.

نکته قابل توجه اینکه زمانی که گروه اول پرسپولیسی‌ها قصد داشتند به فرودگاه بروند، دو خودروی پیکان در مقابل اتوبوس این تیم توقف کرده و مقابل پرسپولیسی‌ها به رقص و پایکوبی پرداختند که این موضوع با دخالت نیروهای امنیتی و پلیس حل و فصل شد.

 

همچنین  تیم پرسپولیس تمرین ریکاوری خود را فردا از ساعت 10:30 در دانشگاه شهید بهشتی انجام خواهد داد.

بنابر اعلام مسئولان تیم سرخپوشان تمرین ریکاوری خود را فردا از ساعت 10:30 در دانشگاه شهید بهشتی انجام خواهند داد. در این تمرین بازیکنانی که در مصاف با تراکتورسازی به میدان رفتند برنامه سبک را دنبال می کنند و سایر اعضای تیم تمرین پرفشاری خواهند داشت.

red army بازدید : 4 شنبه 09 آذر 1392 نظرات (0)

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از عملکرد بازیکنان راضی بودم و 75 دقیقه حاکم بر توپ و میدان بودم.

علی دایی پس از پایان دیدار پرسپولیس و تراکتورسازی گفت: فکر می‌کنم فقط 15 دقیقه اول فوتبال بازی نکردیم و تمام موقعیت‌های تراکتورسازی در همین دقایق بود. در 75 دقیقه دیگر ما سوار بر مسابقه بودیم و بر توپ و میدان احاطه داشتیم روی یک صحنه کرنر اشتباه کردیم و تراکتورسازی به گل رسید. در نیمه دوم همه جوره حاکم بر توپ و میدان بودیم و بیش از 6، 7 موقعیت گل داشتیم که نتوانستیم استفاده کنیم.

وی افزود: داور در دو صحنه می‌توانست اعلام پنالتی کند که متأسفانه این کار را نکرد. برخی اشتباهات عجیب نیز از سوی داور رخ داد که نمی‌توانم چیزی بگویم. به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم در تبریز با وجود این شرایط عالی کار کردند یک موقعیت ما نیز به تیر دروازه برخورد کرد به هر حال فوتبال است این پیروزی را به هواداران تراکتوسازی تبریک می‌گویم. هر چند که ما مستحق این باخت نبودیم. عدالت فوتبال انجام نشد و در بازی که با دست پر می‌توانستیم بیرون بیاییم نتیجه نگرفتیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد درگیری‌هایی که به وجود آمد خاطرنشان کرد: یکی از اعضای تدارک تراکتورسازی به نام نصیری دادو فریاد می‌کرد و تدارکات باشگاه نباید فحاشی کند. مسئولین تراکتورسازی این مسئله را دیدند شاید مسئله‌ای بین بازیکنان به وجود آید اما این افراد نباید دخالت کنند .این کارها معنایی ندارد و فوتبال تا این حد ارزش ندارد که چنین رفتارهایی صورت بگیرد افرادی که نباید در راهرو حضور داشته باشند همچنین حرف می‌زنند و مشکلاتی را به وجود می‌آورند.

وی افزود: بازیکنان ما تمام سعی و تلاش خود را انجام دادند ما نفراتمان را به چشم باز انتخاب کردیم و کاری به بازی بیرون از خانه نداریم فوتبالی که ارائه دادیم بالاتر از تراکتورسازی بود متأسفانه موقعیت‌های ما به گل تبدیل نشد و ذات فوتبال همین است. امیدوارم کمیته داوران تمامی این مسائل ار نظاره کند که چطور پنالتی برای ما گرفته نشد. در نیمه دوم توپ به مهدی کیانی برخورد می‌کند و راهی اوت می‌شود اما کرنر می‌گیرد. شما ببینید بازیکن تراکتورسازی دقیقه 64 به چه شکلی فرزاد حاتمی را هل می‌دهد اما داور اعلام خطا نمی‌کند آن وقت در اواخر بازی به چه شکلی برخورد بنگر و انصاری‌فرد را خطا می‌گیرد.

وی تأکید کرد: شما در وقت اضافه ببینید چه مقدار از زمان تلف شد داور به این مسئله توجهی نمی‌کند کل مسابقه 5 دقیقه وقت اضافه اعلام می‌شود اما داور 4 دقیقه زمان اعلام می‌کند. من با همه این اتفاقات از بازیکنانم راضی هستم آنها تمام تلاش خود را انجام دادند و فوتبال بازی کردند.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران در مورد اینکه آیا با این شرایط فوتبال ایران، ایران مستحق کسب جایزه‌ای در آسیا بود اظهار داشت: منظور شما را متوجه نمی‌شوم شاید در آسیا نتایج خوبی گرفته باشیم اما شما به وضعیتی که دارید اگر نگاه کنید متوجه می‌شوید که شرایط خوب نیست نباید خودمان را گول بزنیم ما در خیلی از مسائل عقب هستیم و باید سعی به جبران این مسائل کنیم.

دایی با تأکید بر اینکه از عملکرد شاگردانش راضی است افزود: ما از تراکتورسازی بهتر بازی کردیم با اعتقاداتی به پرسپولیس آمدم و برای رسیدن به همان اهداف کارم را ادامه می‌دهم.
 

وی بیان کرد: ما به دنبال فوتبال واقعی هستیم. اگر هواداران تراکتور کمی مهربان باشند و از برخی شعارها استفاده نکنند به نظر من خیلی بهتر است. هواداران آذری تراکتور برای این تیم بسیار کمک می‌کنند.

red army بازدید : 4 جمعه 08 آذر 1392 نظرات (0)

کارشناس داوری فوتبال گفت: پنالتی پرسپولیس در دقیقه 64 نادیده گرفته شد.


هوشنگ نصیرزاده در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس افزود: داوری این بازی حساس در مجموع خوب بود و فقط در یک صحنه شاهد اشتباه تاثیرگذار بودیم و بازی اتفاق داوری دیگری تا آن جایی که پیگیری کردم نداشت.

نصیرزاده تصریح کرد: در دقیقه 64 بازیکن تیم تراکتورسازی خطای شارژ را انجام داد و داور می بایست به نفع تیم پرسپولیس اعلام پنالتی می کرد اما این اتفاق رخ نداد و داور و کمک هایش اشتباه تاثیرگذار دیگری نداشتند.

red army بازدید : 5 جمعه 08 آذر 1392 نظرات (0)

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: از باشگاه تراکتورسازی تبریز انتظار زیادی داشتیم و به خاطر اتفاقاتی که پس از بازی رخ داد متاسفیم.

محمد رویانیان در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس افزود: قبل از بازی اتفاقاتی در حال شکل گیری بود که با تلاش سرپرست تیم و دیگر اعضای تیم مشکلی به وجود نیامد اما پس از بازی بر اساس گزارشاتی که دریافت کردم توهین هایی از سوی یکی از عوامل تیم تراکتورسازی که فعلا نمی خواهم نامی ببرم به تیم ما شد و متاسفانه به واسطه همین موضوع ظاهراً بحث های لفظی شدیدی رخ داد. بنده این موضوع را پس از دریافت گزارشات کامل و رصد کردن همه اتفاقات پیگیری خواهم کرد و به خاطر این اتفاقات متاسفم. ما انتظار مهمان نوازی از باشگاه و تیم تراکتورسازی تبریز داشتیم نه اینکه این اتفاقات و توهین ها رخ دهد.
رویانیان درباره باخت پرسپولیس گفت: همه دیدند که بازیکنان تیم پرسپولیس تلاش زیادی داشتند و غیرتمندانه بازی کردند و حق تیم ما هرگز باخت نبود . بر اساس اظهار نظر کارشناسان داوری یک پنالتی برای پرسپولیس در دقیقه 64 گرفته نشده و طبیعی است که اگر این پنالتی گرفته می شد بازی می توانست روند و نتیجه دیگری داشته باشد. در مجموع ایمان دارم با درایت علی دایی و تلاش بازیکنان تیم شاهد نتیجه گیری پرسپولیس در نیم فصل دوم خواهیم بود. هواداران هم همچون نیم فصل اول با حمایت همه جانبه از تیم کمک خواهند کرد تا پرسپولیس در کورس قهرمانی بتواند موفق عمل کرده و موجب سربلندی هواداران شود.

red army بازدید : 4 جمعه 08 آذر 1392 نظرات (0)

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت:تاج تا لحظه آخر می گفت بازی برگزار می شود برگزار نمی شود.

محمد رویانیان پنجشنبه شب با حضور در برنامه 90 درباره ناراحتی خود از اتفاقات رخ داده پیش از بازی ستارگان پرسپولیس و میلان عنوان کرد:من از ناراحتی به استادیوم نرفتم.قهر نکردم ولی واقعا ناراحت بودم.اتفاقاتی افتاد که به نظرم می آید باید بیشتر به مدیریت توجه کرد.نظام مدیریت ما در فوتبال مشکل دارد.بخش های زیادی در این فوتبال حکومت می کنند.

وی ادامه داد:در رادیو تا لحظات آخر می گفتند بازی برگزار نمی شود.من خودم این را شنیدم.برخی از سایت ها هم این مساله را نوشتند و به  ما کم لطفی کردند.از چهارشنبه بعداز ظهر تا یک ساعت و نیم مانده به بازی با برخی دوستان فوتبال تماس می گرفتم نمی توانستم حرف بزنم.

مدیرعامل پرسپولیس افزود:زمانیکه سال گذشته بحث خداحافظی مهدوی کیا مطرح شد و آن برنامه معروف 90، من در مدینه بودم.همه زائرین صحبت برنامه 90 را می کردند.رییس جمهور و وزرا اطلاعیه دادند که به نحو شایسته ای از مهدوی کیا تقدیر شود.متاسفانه به جز سازمان لیگ،هیات فوتبال تهران همکاری های لازم نشد.اجازه بدهید بیش از این حرف نزنم.بگذارید بگذرم.

وی ادامه داد:از بهزادی،جاسمیان،پروین،زادمهر،وطنخواه  تشکر می کنم.همه بزرگان پرسپولیس بودند.همه پیشکسوتان پرسپولیس بودند و گل کاشتند.از علی دایی هم ممنون هستم که پیگیر بازی بود.از سید حسن آقا،تشکر می کنم که شب بازی به اردو آمد.او تک تک فوتبالیست ها را می شناخت و بیوگرافی آنها را می گفت.این مساله واقعا عجیب بود.

مدیرعامل پرسپولیس افزود:حسین هدایتی پس از بازی گفت که این تیم را حفظ کنید.پروین هم استقبال کرد.در سال،دو سه بازی بازی می کنیم.مثلا همین الان در بوشهر زلزله آمده است می شود به همین تیم رفت.می توانیم این تیم را حفظ می کنیم.امیدوارم هدایتی و دوستانی که سرمایه دارند کمک کنند.

رویانیان درباره برنامه های آتی این تیم خاطرنشان کرد:تیم پیشکسوتان پرسپولیس بعد از عید به امارات می رود.هدفم این است که این برنامه ها ادامه پیدا کند.البته در بحث بازی های بین المللی،یک ماه و نیم  دیگر با تیم اصلی رابین کازان در تهران بازی خواهیم داشت.

مدیرعامل پرسپولیس درباره ابراز ناراحتی برخی بازیکنان میلان از ازدحام جمعیت گفت:برخی بازیکنان میلان لطیف بودند.خیلی از پیشکسوتان میلان از حضور جمعیت خوشحال بودند اما به نظرم مالدینی یک خورده لطیف بود.

وی درباره  شایعه درگیری به وجود آمده در هتل محل اقامت سرخپوشان در تبریز اظهار داشت:طبیعی است.برخی طرفداران می آیند و شعار می دهند.البته من خبر دقیق در این باره ندارم چون با شیرینی تماس نداشتم

مدیرعامل پرسپولیس درباره شرایط برگزاری بازی پنجشنبه گفت:فدارسیون درگیر مالزی بود.یک مقدار تنها بودیم.تاج تا لحظه آخر می گفت بازی برگزار می شود برگزار نمی شود.همین طوری شد تا به بازی رسیدیم.

رویانیان درباره بحث جدید کناره گیری اش عنوان کرد:این بار استعفا دادم و پایش هستم.من نمی خواهم وارد این فضا شوم ولی مال این فوتبال نیستم.تا فرصت باشد شب و روز کار می کنم اما  خودم می خواهم تصمیم بگیرم.

وی درباره اینکه به نظر می رسد وزیر ورزش و جوانان علاقه ای به همکاری با او ندارد گفت:این حس را ندارم.به طور کلی خودم دیگر راغب نیستم در این فوتبال بمانم.

رویانیان درباره اینکه محمد عباسی؛وزیر سابق ورزش و جوانان می خواست او را برکنار کند و به نظر می رسد در آن زمان خودش می خواست بماند گفت:آن دفعه هم که می خواستند من را کنار بگذارند هم دوست داشتم بروم.به خود وزیر گفتم.دو اتفاق افتاد که من ناراحت شدم.آقایی را می خواستید به جای من بیاورید این قدر این مساله را پیچیده کردید.فضا ایجاد شد.کامبوزیا هم مقصر نبود.این هیات مدیره را آوردید،آن هیات مدیره را برداشتند.بعد هم آمدند درباره مسائل اقتصادی حرف زدند.

red army بازدید : 7 جمعه 08 آذر 1392 نظرات (0)

سایت باشگاه آث میلان به انتشار گزارشی از حضور تیم ستارگان این باشگاه در ایران پرداخت.

در مطلب سایت میلان آمده است:از تیم ستارگان میلان در پایتخت ایران،استقبال گسترده ای شد.روسونری در مسابقه ای که در حضور 65 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی برگزار شد و عواید آن به طور کامل بین باشگاه میلان و شیرخوارگاه آمنه تقسیم می شد با نتیجه 3 بر 1 به برتری رسید.

در ادامه این گزارش آمده است:از فرودگاه به هتل و از هتل به استادیوم؛اعضای تیم ستارگان میلان مورد استقبال شدید طرفداران قرار گرفتند.

صبح روز پنجشنبه،فرانکو باره سی،ماسارو،ارانیو،ویرچوود و تاولا به شیرخوارگاه آمنه رفتند و پس از آن اعضای تیم راهی استادیوم آزادی شدند.

در حضور 65 هزار تماشاگر،تیم پیشکسوتان میلان موفق شد با نتیجه 3 بر 1 از سد تیم ستاره های پرسپولیس بگذرد.ماسارو از روی پاس بوبان گل اول را زد،لانتیگنوتی از روی پاس اودو دومین گل را به ثمر رساند و ارانیو هم از روی پاس با گل سوم را زد.

red army بازدید : 5 جمعه 08 آذر 1392 نظرات (0)

پزشک تیم فوتبال پیشکسوتان پرسپولیس گفت: شاهرودی به دلیل مصدومیت تا ۲ ماه قادر به بازی کردن نیست.

علی زرینه درباره وضعیت مصدومیت رضا شاهرودی گفت: عضله پشت ران پای شاهرودی پاره شده است و او نمی‌تواند تا 2 ماه دیگر فوتبال بازی کند.
پس از پایان دیدار تیم‌های پیشکسوتان پرسپولیس و ستارگان میلان رضا شاهرودی نشسته بر ویلچر از ورزشگاه خارج شد.

red army بازدید : 3 پنجشنبه 07 آذر 1392 نظرات (0)

 

سرمربی تیم پرسپولیس گفت: کریمی حضورش برای تراکتور غنیمت بزرگی است و از نظر فنی احترام خاصی به وی قائلم و امیدوارم موفق شود.

علی دایی سرمربی تیم پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی با تراکتورسازی اظهار کرد: امیدوارم فردا یک بازی خوب از هر دو تیم شاهد باشیم. ما چند بازیکن در تیم ملی داشتیم و یک هفته نتوانستیم در کنار یکدیگر تمرین کنیم. ولی با آمادگی به تبریز آمده‌ا یم تا 3 امتیاز این دیدار را کسب کنیم.

وی افزود: هر دو تیم نیاز مبرمی به 3 امتیاز این بازی دارند و تراکتور از شرایط میزبانی بهره‌مند است و هر دو تیم برای برد به زمین می‌آیند و این جذابیت‌های بازی را بیشتر می‌کند.

سرمربی تیم پرسپولیس خاطرنشان کرد: فردا روز بزرگی برای فوتبال ایران است و امیدوارم با یک نتیجه خوب روز بزرگی برای من باشد. تراکتور با طرفدارانش زنده است و افتخار می‌کنم که چنین هوادارانی دارد و عشق و علاقه مردم آذربایجان به این تیم ستودنی است.

علی دایی در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم درباره تاثیر حضور یا عدم حضور کریمی در این دیدار گفت: کریمی حضورش برای تراکتور غنیمت بزرگی است و من از هر لحاظ برای این بازیکن احترام خاصی قائلم و  امیدوارم موفق باشد.

وی افزود: ما به گونه‌ای تمرین کرده‌ایم که اگر کریمی باشد و یا نباشد بتوانیم موفق شویم و من خبر ندارم که او می‌تواند در بازی فردا حضور یابد یا خیر.

سرمربی پرسپولیس با اشاره به مصدومان و محرمان این تیم اظهار کرد: امید عالیشاه به دلیل مصدومیت و پیام صادقیان به دلیل محرومیت در بازی فردا غایب خواهند بود.

وی درباره نقل و انتقالات گفت: ما 5، 6 بازیکن را در نیم فصل از دست دادیم ولی با این وجود لیست مازادی نداشتیم و هر بازیکنی که خودش خواست از تیم رفت. با این وجود فرزاد حاتمی و محسن مسلمان را به تیم اضافه کردیم و امیدوارم به نحو احسن از این بازیکنان استفاده کنیم و با این نفرات در نیم فصل دوم نتایج خوبی بگیریم.

دایی گفت: هر تیمی که می‌خواهد موفق شود باید بتواند هم در خط دفاعی و هم در خط حمله موفق باشد و به نظر من هر تیمی که کمتر گل بخورد شخصیت بالایی خواهد داشت.

سرمربی تیم پرسپولیس خاطرنشان کرد: با اینکه تیم ما کم گل به ثمر رسانده ولی تفاضل گل خوبی داریم و اینکه بیشتر گل بزنید و گل بخورید سودی نخواهد داشت و باید در تمام نقاط زمین مستحکم باشیم ولی قبول دارم که می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم.

red army بازدید : 6 پنجشنبه 07 آذر 1392 نظرات (0)

ديدار دوستانه ستارگان ميلان و پيشکسوتان پرسپوليس از ساعت 15 و 10 دقيقه( با 10 دقيقه تاخير) در ورزشگاه آزادي و در حضور حدود 65 هزار تماشاگر برگزار شد که بازي با نتيجه سه بر يک به سود ميلان به پايان رسيد.

به گزارش فارس،دانيل ماسارو در ثانيه 48 در موقعيت تک به تک با بهروز سلطاني قرار گرفت و با يک ضربه فني گل اول ميلان را به ثمر رساند.

در دقيقه50 کريستين لانتيونيتي روي يک ضربه کرنر ارسالي با يک ضربه سر گل دوم ميلان را زد.

در دقيقه 66 استفانو ارانيو با يک ضربه چيپ از داخل محوطه جريمه گل سوم ميلان را زد.

در دقيقه 26 ناصر محمد خاني با يک پاس به عقب خوب توپ را به عليرضا امامي‌فر رساند و اين بازيکن با يک شوت از داخل محوطه جريمه گل پرسپوليس را به ثمر رساند.

رضا شاهرودي در دقيقه 2 مسابقه به دليل کشيدگي عضله پشت پا مصدوم و تعويض شد و به جاي او عليرضا امامي‌فر به ميدان آمد.

بعد از گل ميلان بازيکنان پرسپوليس تلاش کردند خود را به دروازه‌ ميلان نزديک کنند.

در دقيقه 15 مسابقه برخورد شديد کريم باقري و گتوزو پشت محوطه جريمه پرسپوليس باعث مصدوميت جزيي بازيکن ميلان شد.

در دقيقه 24 حميد استيلي تکل خشني روي پاي کاربونه زد که باعث مصدوميت اين بازيکن شد و او از ميدان خارج شد و دنيتنوتي به جاي او در ترکيب ميلان قرار گرفت.

ديدار دو تيم بسيار جدي بود و بازيکنان با تمام وجود بازي کردند و گاهي‌ اوقات نيز برخوردهايي نه چندان دوستان بين بازيکنان دو تيم ايجاد مي‌شد.

در دقيقه 32 مهدي مهدوي‌کيا به جاي فرشاد پيوس به ميدان آمد و پيراهن شماره 17 را دوباره از پيوس گرفت.

محمد پنجعلي هم در حرکتي نمادين بازوبند کاپيتاني را به بازوي مهدوي‌کيا بست.

بازيکنان پرسپوليس به ويژه آنهايي که قديمي‌تر هستند مثل فرشاد پيوس، پنجعلي و بدن‌هايشان روي فرم نبودند ولي بازيکنان ميلان بدن‌هاي آماده‌اي دارند.

در نيمه دوم که ترکيب پرسپوليس تغييرات زيادي داشت و بازيکنان جوانتر به ميدان آمده بودند و پرسپوليس تهاجمي بازي را آغاز کرد.

علي انصاريان و رافت دو موقعيت خوب گلزني را از دست دادند.

مسعود مرادي داور مسابقه به پنجعلي از پرسپوليس و کريستين لانيتونيتي از ميلان کارت زرد نشان داد. مرادي هم يک داور پيشکسوت است که در سال 2003 عنوان برترين داور آسيا را هم ازآن خود کرد.

اين شکست پرسپوليس شايد شيرين‌ترين و تاريخي‌ترين باخت براي هواداران پرسپوليس باشد. آنها در اين بازي ستارگان محبوب خود در دهه‌هاي قبل در پرسپوليس و ميلان را تماشا کردند. اين بازي نوستالژيک به بهانه خداحافظي مهدوي‌کيا برگزار شد. مسابقه‌اي خاطره‌انگيز و لذت بخش.

ترکيب پرسپوليس در نيمه اول:

بهروز سلطاني، پژمان جمشيدي، محمد پنجعلي، کريم باقري، حميد درخشان، رضا شاهرودي( از دقيقه 2 عليرضا امامي‌فر)، مرتضي فنوني‌زاده، فرشاد پيوس( از دقيقه 32 مهدي مهدوي‌کيا)، محسن عاشوري، حميد استيلي و ناصر محمدخاني( از دقيقه 30 مرتضي کرماني مقدم)

سرمربي: علي پروين

ترکيب پرسپوليس در نيمه دوم:

وحيد قليچ( از دقيقه 59 نيما نکيسا)، محمد پنجعلي( از دقيقه 58 يونس باهنر)، علي انصاريان، عليرضا امامي‌فر( از دقيقه 69 رحيم يوسفي)، پژمان جمشيدي( از دقيقه 58 مهرداد ميناوند)، رضا جباري( از دقيقه 65 پايان رافت)، مهدي مهدوي‌کيا، بهنام ابوالقاسم‌پور، مرتضي کرماني مقدم( از دقيقه 63 ادموند بزيک)، حسن شيرمحمدي( از دقيقه 75 مجتبي محرمي)، مهدي تارتار ‌

ترکيب ستارگان آث ميلان:

سباستين روسي( از دقيقه 46 سيمونه براگيلو)، فرانکو باره‌سي، بوبان( از دقيقه 52 ابراهيم‌با)، کاربونه( از دقيقه 24 کريستين لانتيونيتي) استفانو اودو، آلبرگيو اماني، گتوزو، مالديني، ماسيمو، ماسارو، دانيل سيميچ( از دقيقه 56 پانکارو)

سرمربي: فرانکو باره‌سي

 

 

red army بازدید : 7 پنجشنبه 07 آذر 1392 نظرات (0)

ستاره پیشین تیم فوتبال میلان ایتالیا از حضور در شیرخوارگاه آمنه ابراز خوشحالی کرد.

دانیل ماسارو پس از حضور در شیرخوارگاه آمنه گفت: متاسفم برای انسان‌هایی که خودشان کامل هستند اما بچه‌هایی را رها می‌کنند که هیچ گناهی ندارند. از طرف دیگر خیلی خوشحالم برای کسانی که این بچه‌ها را جمع می‌کنند و با کمک به رشد آنها به جامعه برمی‌گردانند.

وی ادامه داد: واقعا خوشحالم از اینکه اینجا هستم و امیدوارم وضعیت این بچه‌ها بهتر شود.

red army بازدید : 2 پنجشنبه 07 آذر 1392 نظرات (0)

  گنارو گتوزو گفت: از میان بازیکنان ایرانی علی دایی را به خوبی می‌شناسم و می دانم که او گلزن خیلی خوبی در سطح جهان بود.

گنارو گتوزو   درباره حضور ستارگان میلان در تهران، گفت: ما برای یک بازی دوستانه و خیرخواهانه به ایران آمده‌ایم، با استقبالی که در فرودگاه از مردم ایران دیدم، منتظر یک بازی هیجانی در ورزشگاه آزادی هستیم. واقعاً این نوع استقبال هواداران از کاروان میلان جای تعجب داشت، آنها عالی بودند و خیلی خوب از ما استقبال کردم. دیدن پرچم‌های آث‌میلان و شعارهای میلانی در دست هواداران ایرانی برایم جالب بود.

بازیکن میلان درباره شناختش از فوتبال ایران و پرسپولیس گفت: من پرسپولیس را خیلی دقیق نمی‌شناسم ولی می‌دانم که یکی از پرطرفدارترین تیم‌های ایران و آسیا است.

شنیده‌ام پرسپولیس در ایران بیش از 33 میلیون هوادار دارد اما ما هم آث‌میلان هستیم، تیمی که در دنیا همه او را می‌شناسند. هواداران ما در میلان بی‌شمارند بنابراین همین شور و هیجان می‌تواند به همکاری دو باشگاه کمک کند.

وی در پاسخ به این سئوال که از میان بازیکنانن ایرانی کدام‌یک را بهتر می‌شناسید، گفت: بدون‌شک علی‌دایی را خوب می‌شناسم، او زمانی در اروپا فعال بوده و این روزها نیز سرمربی پرسپولیس است. می‌دانم که آقای گلی جهان در اختیار اوست و او واقعاً بازیکن فوق‌العاده‌ای بود و در گلزنی کاملا موفق بود.

گتوزو درباره بازی امروز نیز تاکید کرد: من دوست دارم در میان شور و هیجان هواداران ایرانی به میدان بروم و این تصمیم خودم را گرفته‌ام و با همه وجود برای تیم میلان بازی خواهم کرد اگرچه این بازی دوستانه است اما دوست دارم هواداران نیز از این بازی لذت ببرند.

red army بازدید : 6 پنجشنبه 07 آذر 1392 نظرات (0)

  بازیکن پیشین پرسپولیس گفت: دوست داشتم خاطرات خوبم از ورزشگاه آزادی در بازی با میلان تکرار می‌شد.

بهروز رهبری‌فرد در حاشیه بازدید از شیرخوارگاه آمنه اظهار داشت: خیلی دوست داشتم در بازی پرسپولیس و میلان به میدان بروم. از سال 86 که از فوتبال خداحافظی کردم در ورزشگاه آزادی بازی نکردم و بسیار ناراحتم که به دلیل مصدومیت نمی‌توانم خاطرات خوشی که برایم رقم خورده را تکرار کنم. البته ایرادی ندارد؛‌ من همواره شاگرد علی پروین هستم.

وی درباره اختلافش با قاسم دهنوی گفت: من و دهنوی مانند برادر هستیم و او هر کمکی از من بخواهد برایش انجام می‌دهم. ما پرسپولیسی هستیم و مشکلی با هم نداریم.

red army بازدید : 4 پنجشنبه 07 آذر 1392 نظرات (0)

  فرانکو بارسی گفت: ما تمام سعی خودمان را کردیم تا بازیکنان نامداری را به ایران بیاوریم.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس کاپیتان اسبق تیم ملی ایتالیا و آث میلان در گفتگو با یکی از شبکه های تلویزیونی گفت: من قبلاً هم به ایران آمده بودم و دربی تهران را از نزدیک دیدم ، برای دومین بار است که به ایران سفر می کنم و از سقر قبلی ام بسیار رضایت دارم و به دوستانم در میلان گفته ام که سفر خوبی خواهید داشت و فوتبال دوستان ایرانی هوادارانی پرهیجان هستند و اتمسفر بسیار جالبی در ورزشگاه وجود خواهد داشت.

فرانکو بارسی در ادامه گفت: باشگاه پرسپولیس برای این بازی بزرگ با ستاره های پرسپولیس ما را دعوت کرده و ما از این دعوت و برنامه ریزی های آنها تشکر می کنیم. حضور هواداران در فرودگاه و استقبال آنها از ستاره های میلان نشان می دهد که آث میلان در ایران طرفداران زیادی دارد و این نکته جالبی است.

فرانکن بارسی در پایان گفت: برای بازی خداحافظی یک ستاره ، هواداران استقبال می کنند و بازی ستارگان میلان و پرسپولیس می تواند یک بازی به یادماندنی باشد. من دربی ایران را از نزدیک دیدم و با فضای آن استادیوم بزرگ و اتمسفر تماشاگران آشنایی دارم و منتظرم که فردا هواداران زیادی به استادیوم بیایند و می خواهم ببینم اتمسفر حاکم بر ورزشگاه آزادی چگونه خواهد بود.

red army بازدید : 3 پنجشنبه 07 آذر 1392 نظرات (0)

 

رحمان رضایی در جمع ستارگان میلان حضور یافت و با آنها به گفتگو پرداخت.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس رحمان رضایی مدافع اسبق تیم ملی و پرسپولیس که در تیم های پروجا ، مسینا و لیورنو ایتالیا عضویت داشته به هنگام صرف شام در هتل ستارگان میلان حضور یافت و ضمن خوشامدگویی به ستارگان میلان با برخی از آنها به گفتگو پرداخت.

تعداد زیادی از بازیکنان تیم ستارگان میلان رحمان رضایی را می شناختند و با او برخورد گرمی داشتند. از جمله این نفرات می توان به گتوزو ، بارسی ، بوبان و تعدادی دیگر از میلانی ها اشاره کرد.

گتوزو در گفتگو با رحمان رضایی وضعیت او را جویا شد و از او سوال کرد که در حال حاضر به سرمربی گری می پردازد یا همچنان بازی می کند. همچنین گتوزو درباره بازی فردا ، میزان حضور تماشاگران و سایر مسائل جانبی سوالاتی را از رحمان رضایی پرسید.

فرانکو بارسی نیز برخورد بسیار گرمی با رحمان رضایی داشت و از او سوالاتی را پرسید. بارسی به رحمان رضایی گفت: خوشحالم که فردا بازی نمی کنی چرا که احساس می کنم هنوز بدن آماده ای داری و خطرناک هستی.
فرانکو بارسی نیز درباره بازی روز پنجشنبه و تیم فوتبال پرسپولیس سوالاتی را از رحمان رضایی پرسید و مدافع اسبق پرسپولیس درباره عدم حضور خودش گفت: من در این بازی نیستم اما ستارگان پرسپولیس نفرات خوبی هستند ، فکر می کنم بازی روز پنجشنبه با استقبال زیاد هواداران همراه باشد.

بازیکنان ستارگان میلان پس از صرف شام دقایقی پیش برای استراحت به اتاق های خود رفتند و البته برخی از مسئولان باشگاه میلان صحبت هایی با مدیرعامل باشگاه پرسپولیس داشتند و برخی هماهنگی های لازم برای حضور در موسسه خیریه ، ضیافت شام ، بازی روز پنجشنبه و ... در این گفتگو ها بین مدیران باشگاه پرسپولیس ، مائورو تاولا مدیر ارتباطات و امور بین الملل باشگاه میلان و مدیران تیم ستارگان آث میلان در حال انجام است.

red army بازدید : 4 چهارشنبه 06 آذر 1392 نظرات (0)

باشگاه پرسپولیس تاکید کرد با مصاحبه‌هایی که کذب باشد برخورد می‌کند.

حمید عباسی مدیر رسانه‌ای باشگاه پرسپولیس پس از اعتراض‌های شدید بازیکنان به برخی مصاحبه ها در تمرین امروز اظهار داشت: ما همیشه با توجه به اینکه خودم از جنس خبرنگاران هستم به تمام رسانه‌ها احترام می‌گذاریم اما برای دومین بار به رسانه‌ها اعلام می‌کنیم در صورتی که مطالب کذب از قول بازیکنان ما مطرح کنند بنا به درخواست بازیکنان موضوعات را پیگیری خواهیم کرد ما به هیچ عنوان حرمت رسانه‌های زحمت‌کش را نمی‌خواهیم زیر سؤال ببریم اما دوست داریم همه چیز با تعامل باشد تا خدای ناکرده خدشه‌ای در شرایط حساس پرسپولیس به وجود نیاید.

red army بازدید : 3 چهارشنبه 06 آذر 1392 نظرات (0)

 

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس فردا (پنج‌شنبه) در برنامه تلویزیونی ویتامین ۳ از دلایل خداحافظی‌اش از فوتبال خواهد گفت.

 مهدی مهدوی‌کیا صبح فردا (پنج‌شنبه) به همراه محمد رویانیان، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس میهمان برنامه ویتامین 3 شبکه سوم سیما است.

برنامه ویتامین 3 با اجرای علی ضیا از ساعت 8:30 فردا آغاز می‌شود و مهدوی‌کیا در این برنامه و پیش از دیدار خیریه ستارگان میلان و پرسپولیس که خداحافظی نمادین او هم در آن انجام خواهد شد، دلایل خداحافظی‌اش از فوتبال را بیان می‌کند.

پس از پایان برنامه نیز مهدوی‌کیا و رویانیان اعضای تیم میلان را برای بازدید از شیرخوارگاه آمنه همراهی خواهند کرد.

دیدار خیریه ستارگان میلان و پرسپولیس فردا از ساعت 15 در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

red army بازدید : 4 چهارشنبه 06 آذر 1392 نظرات (0)

  کاپیتان سابق پرسپولیس گفت: این بازی بزرگ متعلق به همه پیشکسوتان پرسپولیس و فوتبال ایران است و یک راه جدید را پیش روی فوتبال ایران قرار می‌دهد.

مهدی مهدوی‌کیا در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس افزود: به عنوان بازیکن سابق پرسپولیس از باشگاه پرسپولیس و تمام آنهایی که برای برگزاری بازی خیریه ستاره‌های پرسپولیس و میلان تلاش کرده‌اند تشکر و قدردانی می‌کنم.

وی ادامه داد: دلم می‌خواست در تمرینات حاضر باشم ولی امکانش وجود نداشت. یک هفته همراه تیم ملی جوانان در ایتالیا بودم و بعد باید برای مراسم کنفدراسیون فوتبال آسیا می‌رفتم اما در این مدت اخبار مربوط به این بازی را رصد کردم.

مهدوی‌کیا گفت: به نظر من بازی با میلان، بازی مهمی است. بازیکنانی که سال‌ها در باشگاه بزرگ میلان، تیم ملی ایتالیا و سایر باشگاه‌های اروپایی بازی می‌کردند به ایران سفر می‌کنند. روزگاری چنین اتفاقاتی دور از ذهن بود ولی حالا این اتفاق بزرگ روی می‌دهد که این بازیکنان بزرگ در تهران وارد میدان خواهند شد.

کاپیتان سابق پرسپولیس خاطرنشان کرد: فوتبال ما نیاز به این بازی‌های بزرگ و بین‌المللی دارد. این یک بازی خاص است و مشکلات خاص خود را دارد. باید از باشگاه پرسپولیس، سازمان لیگ، فدراسیون فوتبال، وزارت ورزش و جوانان، ورزشگاه آزادی، نیروی انتظامی و همه آنهایی که درگیر این بازی شده‌اند تا انجام آن محقق گردد، تشکر کنم.

وی تصریح کرد: با توجه به اخباری که دنبال کردم، متوجه شدم جو تمرینات تیم ستاره‌ها خیلی خوب و تاثیرگذار بوده است. بسیاری از بزرگان و مسوولان آمدند و هواداران هم سنگ تمام گذاشتند. اینها نشان می‌دهد که پیشکسوتان چه ارزشی دارند. این نشاط و شوری که در فضای فوتبال بوجود آمده است هم، جای خوشحالی بسیار دارد. من هم دلم می‌خواست در این تمرینات حاضر باشم اما به دلیل سفر خارج از کشور که اجتناب ناپدیر بود، بازماندم ولی امشب به اردو ملحق می‌شوم.

مهدوی‌کیا درباره سرمربیگری پروین در این تیم عنوان کرد: وقتی به پرسپولیس آمدم، آقای پروین سرمربی تیم بود. باید از او تشکر کرد که مسوولیت این بازی و تشکیل تیم را پذیرفت. قطعا مشکلات زیادی وجود داشته است که پیگیری کرده‌اند و اینکه همه نسل‌ها کنار هم جمع شدند و اتفاق باشکوهی بود. حضور بازیکنان دهه‌های مختلف در کنار هم یک نعمت است و من هم امشب به جمع آنها اضافه می‌شوم و مثل یک شاگرد در خدمت کادر فنی خواهم بود و افتخار می‌کنم که در کنار این عزیزان قرار می‌گیرم.

مهدوی کیا درباره برگزاری این بازی برای خداخافظی گفت: همانطور که پیش از این گفتم، این بازی متعلق به همه است. این درست که من خداحافظی می‌کنم ولی این دیدار یک جور گرامیداشت زحمات همه بزرگان و عزیزان است و آنچه اهمیت دارد، شور و نشاطی است که بوجود آمده است.

مهدوی‌کیا درباره پیش بینی خود از حضور تماشاگران خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم فوتبال ما تشنه این رویدادهای خوب و پرنشاط است. با حضوری که از تماشاگران در تمرین تیم ستاره‌ها شاهد بودیم، حتما استقبال خوبی از بازی صورت می‌گیرد و این بازی یک روز ویژه را رقم می‌زند. اتفاق جالب توجه دیگر این است که این بازی بزرگ با اثراتی که در تمام ابعاد اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و روانی دارد انجام می‌شود ولی هزینه‌ای نخواهد شد. این یک اتفاق ویژه است که نشان می‌دهد می‌توانیم چنین بازی‌هایی را برگزار کنیم بدون آنکه هزینه داشته باشد. ما می‌توانیم بازی‌های بزرگی را برگزار کنیم و با جذب اسپانسر هزینه‌ها را مستهلک کنیم. بازی با ستاره‌های میلان یک راه خوب را به فوتبال ایران نشان داد.

کاپیتان سابق پرسپولیس درباره حضور فتح‌اله‌زاده در تمرین ستارگان پرسپولیس افزود: این مساله معلوم می‌کند که یک نگاه ملی نسبت به این بازی وجود دارد، چون بازتاب آن بین‌المللی خواهد بود و همینجا باید از زحمات همه تشکر کنم و امیدوارم این رویه ادامه پیدا کند و ما شاهد برگزاری چنین بازی‌های بزرگی در فوتبال ایران باشیم.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    لوگوی ما

    آمار سایت
  • کل مطالب : 39
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 32
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 24
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 35
  • بازدید ماه : 35
  • بازدید سال : 40
  • بازدید کلی : 451