loading...
خبرگزاری باشگاه پرسپولیس
بنر ما

NEXT GAME

red army بازدید : 5 یکشنبه 10 آذر 1392 نظرات (0)

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس بدشانسی را از عوامل ناکامی تیمش در دیدار مقابل تراکتورسازی تبریز عنوان کرد.

محسن مسلمان ابتدا در خصوص شکست پرسپولیس مقابل تراکتورسازی تبریز اظهار داشت: ما بازی بسیار خوبی انجام دادیم و به عقیده خیلی‌ها تا به امروز هیچ تیمی تراکتورسازی را در تبریز اینقدر تحت فشار نگذاشته بود. فکر می‌کنم هواداران از بازی ما راضی هستند ولی متاسفانه بدشانسی آوردیم. ما موقعیت‌ها را از دست دادیم و در طرف مقابل تراکتورسازی از یک موقعیت که جدی هم نبود به گل رسید. متاسفانه به حق خودمان نرسیدیم اما می‌توانیم در بازی‌های آینده این باخت را جبران کنیم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص عملکرد خود در این بازی و اینکه ضربه‌اش به تیر دروازه تراکتورسازی اثبات کرد، گفت: امیدوارم کادرفنی پرسپولیس از عملکردم راضی باشد ولی من تلاش می‌کنم تا در بازی‌های آینده نمایش بهتری داشته باشم. متاسفانه بدشانس بودم که ضربه‌ام تبدیل به گل نشد ولی در این بازی نهایت تلاشم را انجام دادم. با این حال باید بگویم که به زمان احتیاج دارم تا بتوانم خیلی زود در پرسپولیس جا بیفتم.

وی در واکنش به شعارهایی که هواداران تراکتورسازی علیه او و دیگر بازیکنان پرسپولیس دادند، خاطر نشان کرد: واقعاً رفتار هواداران تراکتور زشت و تاسف‌آور بود. من قبل از بازی در مصاحبه‌ای گفتم که به آنها احترام می‌گذارم و حتی عذرخواهی هم کردم ولی آنها به من و بعضی از بازیکنان پرسپولیس توهین کردند. امیدوارم کمیته انضباطی به اتفاقات این مسابقه رسیدگی کند تا هواداران تراکتورسازی دیگر رفتارهای خود را تکرار نکنند. صحبت کردن در مورد این مسائل دیگر فایده‌ای ندارد، ما باید همه چیز را فراموش کنیم و به فکر بازی‌های بعد باشیم.

مسلمان در خصوص بازی این هفته پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن و تقابل با تیم سابق خود تصریح کرد: من ذوب‌آهن را دوست دارم و در این تیم پیشرفت کرده‌ام اما الان بازیکن پرسپولیس هستم و نهایت تلاشم را برای موفقیت این تیم انجام می‌دهم. من دوستان خوبی در ذوب‌آهن دارم و امیدوارم تقابل پرسپولیس با تیم سابقم یک بازی زیبا و هیجان‌انگیز باشد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    لوگوی ما

    آمار سایت
  • کل مطالب : 39
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3
  • بازدید ماه : 3
  • بازدید سال : 8
  • بازدید کلی : 419