loading...
خبرگزاری باشگاه پرسپولیس
بنر ما

NEXT GAME

red army بازدید : 4 جمعه 08 آذر 1392 نظرات (0)

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت:تاج تا لحظه آخر می گفت بازی برگزار می شود برگزار نمی شود.

محمد رویانیان پنجشنبه شب با حضور در برنامه 90 درباره ناراحتی خود از اتفاقات رخ داده پیش از بازی ستارگان پرسپولیس و میلان عنوان کرد:من از ناراحتی به استادیوم نرفتم.قهر نکردم ولی واقعا ناراحت بودم.اتفاقاتی افتاد که به نظرم می آید باید بیشتر به مدیریت توجه کرد.نظام مدیریت ما در فوتبال مشکل دارد.بخش های زیادی در این فوتبال حکومت می کنند.

وی ادامه داد:در رادیو تا لحظات آخر می گفتند بازی برگزار نمی شود.من خودم این را شنیدم.برخی از سایت ها هم این مساله را نوشتند و به  ما کم لطفی کردند.از چهارشنبه بعداز ظهر تا یک ساعت و نیم مانده به بازی با برخی دوستان فوتبال تماس می گرفتم نمی توانستم حرف بزنم.

مدیرعامل پرسپولیس افزود:زمانیکه سال گذشته بحث خداحافظی مهدوی کیا مطرح شد و آن برنامه معروف 90، من در مدینه بودم.همه زائرین صحبت برنامه 90 را می کردند.رییس جمهور و وزرا اطلاعیه دادند که به نحو شایسته ای از مهدوی کیا تقدیر شود.متاسفانه به جز سازمان لیگ،هیات فوتبال تهران همکاری های لازم نشد.اجازه بدهید بیش از این حرف نزنم.بگذارید بگذرم.

وی ادامه داد:از بهزادی،جاسمیان،پروین،زادمهر،وطنخواه  تشکر می کنم.همه بزرگان پرسپولیس بودند.همه پیشکسوتان پرسپولیس بودند و گل کاشتند.از علی دایی هم ممنون هستم که پیگیر بازی بود.از سید حسن آقا،تشکر می کنم که شب بازی به اردو آمد.او تک تک فوتبالیست ها را می شناخت و بیوگرافی آنها را می گفت.این مساله واقعا عجیب بود.

مدیرعامل پرسپولیس افزود:حسین هدایتی پس از بازی گفت که این تیم را حفظ کنید.پروین هم استقبال کرد.در سال،دو سه بازی بازی می کنیم.مثلا همین الان در بوشهر زلزله آمده است می شود به همین تیم رفت.می توانیم این تیم را حفظ می کنیم.امیدوارم هدایتی و دوستانی که سرمایه دارند کمک کنند.

رویانیان درباره برنامه های آتی این تیم خاطرنشان کرد:تیم پیشکسوتان پرسپولیس بعد از عید به امارات می رود.هدفم این است که این برنامه ها ادامه پیدا کند.البته در بحث بازی های بین المللی،یک ماه و نیم  دیگر با تیم اصلی رابین کازان در تهران بازی خواهیم داشت.

مدیرعامل پرسپولیس درباره ابراز ناراحتی برخی بازیکنان میلان از ازدحام جمعیت گفت:برخی بازیکنان میلان لطیف بودند.خیلی از پیشکسوتان میلان از حضور جمعیت خوشحال بودند اما به نظرم مالدینی یک خورده لطیف بود.

وی درباره  شایعه درگیری به وجود آمده در هتل محل اقامت سرخپوشان در تبریز اظهار داشت:طبیعی است.برخی طرفداران می آیند و شعار می دهند.البته من خبر دقیق در این باره ندارم چون با شیرینی تماس نداشتم

مدیرعامل پرسپولیس درباره شرایط برگزاری بازی پنجشنبه گفت:فدارسیون درگیر مالزی بود.یک مقدار تنها بودیم.تاج تا لحظه آخر می گفت بازی برگزار می شود برگزار نمی شود.همین طوری شد تا به بازی رسیدیم.

رویانیان درباره بحث جدید کناره گیری اش عنوان کرد:این بار استعفا دادم و پایش هستم.من نمی خواهم وارد این فضا شوم ولی مال این فوتبال نیستم.تا فرصت باشد شب و روز کار می کنم اما  خودم می خواهم تصمیم بگیرم.

وی درباره اینکه به نظر می رسد وزیر ورزش و جوانان علاقه ای به همکاری با او ندارد گفت:این حس را ندارم.به طور کلی خودم دیگر راغب نیستم در این فوتبال بمانم.

رویانیان درباره اینکه محمد عباسی؛وزیر سابق ورزش و جوانان می خواست او را برکنار کند و به نظر می رسد در آن زمان خودش می خواست بماند گفت:آن دفعه هم که می خواستند من را کنار بگذارند هم دوست داشتم بروم.به خود وزیر گفتم.دو اتفاق افتاد که من ناراحت شدم.آقایی را می خواستید به جای من بیاورید این قدر این مساله را پیچیده کردید.فضا ایجاد شد.کامبوزیا هم مقصر نبود.این هیات مدیره را آوردید،آن هیات مدیره را برداشتند.بعد هم آمدند درباره مسائل اقتصادی حرف زدند.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    لوگوی ما

    آمار سایت
  • کل مطالب : 39
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 37
  • آی پی دیروز : 32
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 26
  • بازدید ماه : 82
  • بازدید سال : 87
  • بازدید کلی : 498