loading...
خبرگزاری باشگاه پرسپولیس
بنر ما

NEXT GAME

red army بازدید : 5 پنجشنبه 07 آذر 1392 نظرات (0)

  بازیکن پیشین پرسپولیس گفت: دوست داشتم خاطرات خوبم از ورزشگاه آزادی در بازی با میلان تکرار می‌شد.

بهروز رهبری‌فرد در حاشیه بازدید از شیرخوارگاه آمنه اظهار داشت: خیلی دوست داشتم در بازی پرسپولیس و میلان به میدان بروم. از سال 86 که از فوتبال خداحافظی کردم در ورزشگاه آزادی بازی نکردم و بسیار ناراحتم که به دلیل مصدومیت نمی‌توانم خاطرات خوشی که برایم رقم خورده را تکرار کنم. البته ایرادی ندارد؛‌ من همواره شاگرد علی پروین هستم.

وی درباره اختلافش با قاسم دهنوی گفت: من و دهنوی مانند برادر هستیم و او هر کمکی از من بخواهد برایش انجام می‌دهم. ما پرسپولیسی هستیم و مشکلی با هم نداریم.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    لوگوی ما

    آمار سایت
  • کل مطالب : 39
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 11
  • بازدید ماه : 11
  • بازدید سال : 16
  • بازدید کلی : 427