loading...
خبرگزاری باشگاه پرسپولیس
بنر ما

NEXT GAME

red army بازدید : 5 شنبه 09 آذر 1392 نظرات (0)

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت:توهین به سرمربی و اعضای تیم را پیگیری می‌کنیم.

محمود سالارکیا درباره اتفاقات رخ داده در تبریز در حاشیه بازی پرسپولیس مقابل تراکتورسازی عنوان کرد: وظیفه ذاتی معاونت حقوقی باشگاه دفاع از حق و حقوق اعضای تیم و باشگاه پرسپولیس است. مسائل پیش آمده در تبریز هم به  دو بخش مربوط می‌شد. یکی بحث تماشاگران بود و دیگری مسائلی که در زمین مسابقه و حاشیه آن اتفاق افتاد.

وی ادامه داد: در بخش اول باید بگویم شک نداریم بخش اعظم هواداران تراکتورسازی با رعایت اصول فرهنگی و اخلاقی رفتاری مناسب داشتند اما گروهی هم که نسبت به اعضای تیم، بویژه سرمربی ما توهین کردند کارشان در حدی بود که نمایان شد و نسبت به اعضای تیم و مجموعه پرسپولیس هتک حرمت صورت گرفت.

سالاکیا افزود:بخش دیگر به مسائل داخل زمین مربوط می‌شد، چنانکه خبرگزاری‌ها از برخورد فیزیکی با کاپیتان تیم ما خبر دادند، به طور قطع ناچار از پیگیری این مسائل هستیم. در حال حاضر در حالت دریافت اطلاعات هستیم تا مشخص شود چه اتفاقاتی روی داده است. از آقای سعید شیرینی سرپرست تیم هم خواسته‌ایم با توجه به مشاهدات عینی، گزارش کاملی را در اختیار ما بگذارند که پس از کنار هم قرار دادن همه این موارد، با نظر مدیریت باشگاه، نسبت به پیگیری‌های حقوقی در مراجع انضباطی فوتبال اقدام می‌شود.

red army بازدید : 6 شنبه 09 آذر 1392 نظرات (0)

 

تمرین روز یکشنبه سرخپوشان تعطیل شد.

بر اساس برنامه اعلام شده از سوی کادر فنی پرسپولیس،این تیم روز یکشنبه استراحت می کند.

سرخپوشان روز دوشنبه در دو نوبت صبح و عصر تمرینات خود را پشت سرخواهند گذاشت و روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هم یک جلسه تمرین در نوبت صبح خواهند داشت.

تیم پرسپولیس روز جمعه از هفته هفدهم لیگ برتر به مصاف ذوب آهن می رود.

red army بازدید : 5 شنبه 09 آذر 1392 نظرات (0)

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در واکنش به انتقادات علی کریمی گفت: چرا فکر بد بکنم، امیدوارم اظهارات او دلسوانه باشد.

محمد رویانیان در خصوص اظهارات زینی‌زاده مدیرعامل تراکتورسازی تبریز مبنی بر اینکه رویانیان اتفاقات بازی رفت در ورزشگاه آزادی را به یاد بیاورد، عنوان کرد: نمی‌خواهم واکنشی در این مورد نشان دهم اما انتظار نداشتیم که از طرف مسئولان باشگاه تراکتورسازی مورد توهین قرار بگیریم؛ حالا خوب است که در زمین خودشان با یک گل ما را شکست دادند آن هم در شرایطی که بیش از 70 دقیقه بازی در اختیار ما بود. اگر می‌خواهید فنی صحبت کنیم باید به این مسئله تاکید کرد که تراکتورسازی در شرایطی پرسپولیس را برد که یک گل اتفاقی به ثمر رسید. ما هیچ مشکلی با هواداران تراکتورسازی و مردم تبریز نداریم و اتفاقا امیدوارم این تیم قهرمان بماند تا مردم تبریز خوشحال شوند.

وی ادامه داد: روز گذشته هواداران تراکتورسازی سنگ تمام گذاشتند و من از آنها ممنونم و گله‌ای هم ندارم اما یکی دو نفر از عوامل باشگاه و کادرفنی تراکتورسازی به ما توهین کردند که اصلا انتظار آن را نداشتیم.

رویانیان در خصوص عملکرد داور بازی پرسپولیس و تراکتورسازی و اینکه آیا امکان دارد باشگاه پرسپولیس از یدالله جهانبازی شکایت کند، گفت: در مورد عملکرد داور باید بگویم که فقط امیدوارم در صحنه مشکوک به پنالتی اشتباه نکرده باشد. دیدید که چند کارشناس هم پنالتی ما را تایید کردند. در خصوص شکایت هم فعلا دارم روی این مسئله فکر می‌کنم و باید با علی دایی هم مشورت کنم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آخرین وضعیت علیرضا حقیقی در این تیم به چه صورت خواهد بود، اظهار داشت: در چند روز گذشته تمام وقتم معطوف به بازی با میلان بود و اطلاعی از این موضوع ندارم اما می‌دانم که ممکن است امروز در این خصوص تصمیم‌گیری شود.

رویانیان در واکنش به صحبت‌های روز گذشته علی کریمی مبنی بر اینکه پرسپولیس با این امکانات و شرایط باید با اختلاف 7 امتیاز صدرنشین لیگ باشد، گفت: امیدوارم اظهارات کریمی دلسوزانه باشد؛ چرا فعلا فکر بد کنم؟

وی با بیان اینکه از عملکرد بازیکنانش در دیدار مقابل تراکتورسازی راضی بوده است تصریح کرد: انصافا تک‌تک بازیکنان‌مان عالی، روان و مسلط بازی کردند. همچنین کادرفنی هم کیفیت خوب خودش را نشان داد نباید زیاد نگران باشیم چون باخت برای هر تیمی به وجود می‌آید. تراکتورسازی هم نمایش قابل قبولی ارائه داد اما فوتبال است و یک طرف برنده و یک طرف بازنده؛ در مجموع از عملکرد بازیکنان و کادرفنی راضی هستم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد برگزاری دیدار تیم‌های پیشکسوتان میلان و پرسپولیس تاکید کرد: میلانی‌ها 36 ساعت در ایران بودند و ما باید در این مدت هم به برنامه‌ فرهنگی می‌رسیدیم و هم به برنامه اخلاقی. برخی از آنها به شیرخوارگاه آمنه و برخی هم به کاخ موزه سعدآباد رفتند و با ایران آشنا شدند. فکر می‌کنم بازی هم بسیار جذاب شد حتی از لیگ هم دیدنی‌تر. همین که برای چند روزی تلویزیون، رادیو و مطبوعات وارد زندگی پیشکسوتان شدند و در کنار هم حضور داشتند کار زیبایی بود.

رویانیان ضمن اشاره به این مسئله که خداحافظی مهدوی‌کیا از فوتبال در بازی پرسپولیس و میلان بهترین اتفاق این مسابقه بوده است، تصریح کرد: در این مورد من کار خاصی انجام ندادم و دوستانم در باشگاه بودند که همه کارها را پیش بردند ضمن اینکه اسپانسر ما هم زحمات زیادی را متقبل شد. اینها مسائل زیبایی است  و حالا اگر یکی دو نفر بخواهند دست به تخریب بزنند قطعا موفق نمی‌شوند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پایان در پاسخ به این سوال که آیا شایعه استعفایش از پرسپولیس صحت دارد یا خیر، گفت: در چند روز آینده صدای این مسئله هم در می‌آید.

red army بازدید : 4 شنبه 09 آذر 1392 نظرات (0)

سرپرست باشگاه پرسپولیس از شکایت این باشگاه از باشگاه تراکتورسازی خبر داد.

سعید شیرینی درباره اتفاقات بازی دیروز تراکتورسازی مقابل پرسپولیس اظهار داشت: مشغول تهیه مدارک هستیم تا آن را به کمیته انضباطی باشگاه ارائه دهیم تا باشگاه به طور رسمی از تراکتورسازی به فدراسیون فوتبال شکایت کند.

باشگاه پرسپولیس عقیده دارد هواداران تراکتورسازی در جریان بازی دیروز به بازیکنان این تیم توهین کردند.

red army بازدید : 4 شنبه 09 آذر 1392 نظرات (0)

مدیر رسانه‌ای پرسپولیس گفت: مربی تراکتورسازی در دو صحنه کنار خط با بازیکنان ما درگیر شد و حتی در تونل و رختکن جو را متشنج کرده و یکسری اتفاقات را پیش آورد.

حمید عباسی مدیر رسانه‌ای پرسپولیس  در مورد درگیری‌اش با فرهاد پورغلامی گفت: مربی تراکتورسازی در دو صحنه کنار خط با بازیکنان ما درگیر شد و حتی در تونل و رختکن جو را متشنج کرده و یکسری اتفاقات را پیش آورد.

وی ادامه داد: از طرف دیگر دوست داریم بدانیم تدارکات تراکتورسازی چه کاره است. او هم حرف‌هایی را به بازیکنان پرسپولیس می‌زد که درست نبود. در مجموع درگیری خاصی نبود و امیدوارم رسیدگی شود. کار برخی آقایان جای سؤال داشت که مطمئنم ناظران گزارش این برخوردها را خواهند داد.

* بازیکنان پرسپولیس برای بازگشت به دو قسمت تقسیم شده، یک عده به تهران آمدند و یک عده دیگر ساعت 21 و 40 دقیقه امشب به تهران باز خواهند گشت. چند نفر از بازیکنان اصلی تیم مانند بنگر ، سیدجلال حسینی ، محمدرضا خلعتبری ، محمد نوری و چند تن دیگر از بازیکنان طبق برنامه قرار شد با پرواز ساعت 19:30 راهی تهران شوند و سایر اعضای تیم با پرواز 21:30 به تهران باز می گردند.

نکته قابل توجه اینکه زمانی که گروه اول پرسپولیسی‌ها قصد داشتند به فرودگاه بروند، دو خودروی پیکان در مقابل اتوبوس این تیم توقف کرده و مقابل پرسپولیسی‌ها به رقص و پایکوبی پرداختند که این موضوع با دخالت نیروهای امنیتی و پلیس حل و فصل شد.

 

همچنین  تیم پرسپولیس تمرین ریکاوری خود را فردا از ساعت 10:30 در دانشگاه شهید بهشتی انجام خواهد داد.

بنابر اعلام مسئولان تیم سرخپوشان تمرین ریکاوری خود را فردا از ساعت 10:30 در دانشگاه شهید بهشتی انجام خواهند داد. در این تمرین بازیکنانی که در مصاف با تراکتورسازی به میدان رفتند برنامه سبک را دنبال می کنند و سایر اعضای تیم تمرین پرفشاری خواهند داشت.

red army بازدید : 3 شنبه 09 آذر 1392 نظرات (0)

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از عملکرد بازیکنان راضی بودم و 75 دقیقه حاکم بر توپ و میدان بودم.

علی دایی پس از پایان دیدار پرسپولیس و تراکتورسازی گفت: فکر می‌کنم فقط 15 دقیقه اول فوتبال بازی نکردیم و تمام موقعیت‌های تراکتورسازی در همین دقایق بود. در 75 دقیقه دیگر ما سوار بر مسابقه بودیم و بر توپ و میدان احاطه داشتیم روی یک صحنه کرنر اشتباه کردیم و تراکتورسازی به گل رسید. در نیمه دوم همه جوره حاکم بر توپ و میدان بودیم و بیش از 6، 7 موقعیت گل داشتیم که نتوانستیم استفاده کنیم.

وی افزود: داور در دو صحنه می‌توانست اعلام پنالتی کند که متأسفانه این کار را نکرد. برخی اشتباهات عجیب نیز از سوی داور رخ داد که نمی‌توانم چیزی بگویم. به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم در تبریز با وجود این شرایط عالی کار کردند یک موقعیت ما نیز به تیر دروازه برخورد کرد به هر حال فوتبال است این پیروزی را به هواداران تراکتوسازی تبریک می‌گویم. هر چند که ما مستحق این باخت نبودیم. عدالت فوتبال انجام نشد و در بازی که با دست پر می‌توانستیم بیرون بیاییم نتیجه نگرفتیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد درگیری‌هایی که به وجود آمد خاطرنشان کرد: یکی از اعضای تدارک تراکتورسازی به نام نصیری دادو فریاد می‌کرد و تدارکات باشگاه نباید فحاشی کند. مسئولین تراکتورسازی این مسئله را دیدند شاید مسئله‌ای بین بازیکنان به وجود آید اما این افراد نباید دخالت کنند .این کارها معنایی ندارد و فوتبال تا این حد ارزش ندارد که چنین رفتارهایی صورت بگیرد افرادی که نباید در راهرو حضور داشته باشند همچنین حرف می‌زنند و مشکلاتی را به وجود می‌آورند.

وی افزود: بازیکنان ما تمام سعی و تلاش خود را انجام دادند ما نفراتمان را به چشم باز انتخاب کردیم و کاری به بازی بیرون از خانه نداریم فوتبالی که ارائه دادیم بالاتر از تراکتورسازی بود متأسفانه موقعیت‌های ما به گل تبدیل نشد و ذات فوتبال همین است. امیدوارم کمیته داوران تمامی این مسائل ار نظاره کند که چطور پنالتی برای ما گرفته نشد. در نیمه دوم توپ به مهدی کیانی برخورد می‌کند و راهی اوت می‌شود اما کرنر می‌گیرد. شما ببینید بازیکن تراکتورسازی دقیقه 64 به چه شکلی فرزاد حاتمی را هل می‌دهد اما داور اعلام خطا نمی‌کند آن وقت در اواخر بازی به چه شکلی برخورد بنگر و انصاری‌فرد را خطا می‌گیرد.

وی تأکید کرد: شما در وقت اضافه ببینید چه مقدار از زمان تلف شد داور به این مسئله توجهی نمی‌کند کل مسابقه 5 دقیقه وقت اضافه اعلام می‌شود اما داور 4 دقیقه زمان اعلام می‌کند. من با همه این اتفاقات از بازیکنانم راضی هستم آنها تمام تلاش خود را انجام دادند و فوتبال بازی کردند.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران در مورد اینکه آیا با این شرایط فوتبال ایران، ایران مستحق کسب جایزه‌ای در آسیا بود اظهار داشت: منظور شما را متوجه نمی‌شوم شاید در آسیا نتایج خوبی گرفته باشیم اما شما به وضعیتی که دارید اگر نگاه کنید متوجه می‌شوید که شرایط خوب نیست نباید خودمان را گول بزنیم ما در خیلی از مسائل عقب هستیم و باید سعی به جبران این مسائل کنیم.

دایی با تأکید بر اینکه از عملکرد شاگردانش راضی است افزود: ما از تراکتورسازی بهتر بازی کردیم با اعتقاداتی به پرسپولیس آمدم و برای رسیدن به همان اهداف کارم را ادامه می‌دهم.
 

وی بیان کرد: ما به دنبال فوتبال واقعی هستیم. اگر هواداران تراکتور کمی مهربان باشند و از برخی شعارها استفاده نکنند به نظر من خیلی بهتر است. هواداران آذری تراکتور برای این تیم بسیار کمک می‌کنند.

red army بازدید : 4 جمعه 08 آذر 1392 نظرات (0)

کارشناس داوری فوتبال گفت: پنالتی پرسپولیس در دقیقه 64 نادیده گرفته شد.


هوشنگ نصیرزاده در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس افزود: داوری این بازی حساس در مجموع خوب بود و فقط در یک صحنه شاهد اشتباه تاثیرگذار بودیم و بازی اتفاق داوری دیگری تا آن جایی که پیگیری کردم نداشت.

نصیرزاده تصریح کرد: در دقیقه 64 بازیکن تیم تراکتورسازی خطای شارژ را انجام داد و داور می بایست به نفع تیم پرسپولیس اعلام پنالتی می کرد اما این اتفاق رخ نداد و داور و کمک هایش اشتباه تاثیرگذار دیگری نداشتند.

red army بازدید : 5 جمعه 08 آذر 1392 نظرات (0)

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: از باشگاه تراکتورسازی تبریز انتظار زیادی داشتیم و به خاطر اتفاقاتی که پس از بازی رخ داد متاسفیم.

محمد رویانیان در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس افزود: قبل از بازی اتفاقاتی در حال شکل گیری بود که با تلاش سرپرست تیم و دیگر اعضای تیم مشکلی به وجود نیامد اما پس از بازی بر اساس گزارشاتی که دریافت کردم توهین هایی از سوی یکی از عوامل تیم تراکتورسازی که فعلا نمی خواهم نامی ببرم به تیم ما شد و متاسفانه به واسطه همین موضوع ظاهراً بحث های لفظی شدیدی رخ داد. بنده این موضوع را پس از دریافت گزارشات کامل و رصد کردن همه اتفاقات پیگیری خواهم کرد و به خاطر این اتفاقات متاسفم. ما انتظار مهمان نوازی از باشگاه و تیم تراکتورسازی تبریز داشتیم نه اینکه این اتفاقات و توهین ها رخ دهد.
رویانیان درباره باخت پرسپولیس گفت: همه دیدند که بازیکنان تیم پرسپولیس تلاش زیادی داشتند و غیرتمندانه بازی کردند و حق تیم ما هرگز باخت نبود . بر اساس اظهار نظر کارشناسان داوری یک پنالتی برای پرسپولیس در دقیقه 64 گرفته نشده و طبیعی است که اگر این پنالتی گرفته می شد بازی می توانست روند و نتیجه دیگری داشته باشد. در مجموع ایمان دارم با درایت علی دایی و تلاش بازیکنان تیم شاهد نتیجه گیری پرسپولیس در نیم فصل دوم خواهیم بود. هواداران هم همچون نیم فصل اول با حمایت همه جانبه از تیم کمک خواهند کرد تا پرسپولیس در کورس قهرمانی بتواند موفق عمل کرده و موجب سربلندی هواداران شود.

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    لوگوی ما

    آمار سایت
  • کل مطالب : 39
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 14
  • بازدید ماه : 14
  • بازدید سال : 19
  • بازدید کلی : 430