loading...
خبرگزاری باشگاه پرسپولیس
بنر ما

NEXT GAME

red army بازدید : 4 جمعه 08 آذر 1392 نظرات (0)

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت:تاج تا لحظه آخر می گفت بازی برگزار می شود برگزار نمی شود.

محمد رویانیان پنجشنبه شب با حضور در برنامه 90 درباره ناراحتی خود از اتفاقات رخ داده پیش از بازی ستارگان پرسپولیس و میلان عنوان کرد:من از ناراحتی به استادیوم نرفتم.قهر نکردم ولی واقعا ناراحت بودم.اتفاقاتی افتاد که به نظرم می آید باید بیشتر به مدیریت توجه کرد.نظام مدیریت ما در فوتبال مشکل دارد.بخش های زیادی در این فوتبال حکومت می کنند.

وی ادامه داد:در رادیو تا لحظات آخر می گفتند بازی برگزار نمی شود.من خودم این را شنیدم.برخی از سایت ها هم این مساله را نوشتند و به  ما کم لطفی کردند.از چهارشنبه بعداز ظهر تا یک ساعت و نیم مانده به بازی با برخی دوستان فوتبال تماس می گرفتم نمی توانستم حرف بزنم.

مدیرعامل پرسپولیس افزود:زمانیکه سال گذشته بحث خداحافظی مهدوی کیا مطرح شد و آن برنامه معروف 90، من در مدینه بودم.همه زائرین صحبت برنامه 90 را می کردند.رییس جمهور و وزرا اطلاعیه دادند که به نحو شایسته ای از مهدوی کیا تقدیر شود.متاسفانه به جز سازمان لیگ،هیات فوتبال تهران همکاری های لازم نشد.اجازه بدهید بیش از این حرف نزنم.بگذارید بگذرم.

وی ادامه داد:از بهزادی،جاسمیان،پروین،زادمهر،وطنخواه  تشکر می کنم.همه بزرگان پرسپولیس بودند.همه پیشکسوتان پرسپولیس بودند و گل کاشتند.از علی دایی هم ممنون هستم که پیگیر بازی بود.از سید حسن آقا،تشکر می کنم که شب بازی به اردو آمد.او تک تک فوتبالیست ها را می شناخت و بیوگرافی آنها را می گفت.این مساله واقعا عجیب بود.

مدیرعامل پرسپولیس افزود:حسین هدایتی پس از بازی گفت که این تیم را حفظ کنید.پروین هم استقبال کرد.در سال،دو سه بازی بازی می کنیم.مثلا همین الان در بوشهر زلزله آمده است می شود به همین تیم رفت.می توانیم این تیم را حفظ می کنیم.امیدوارم هدایتی و دوستانی که سرمایه دارند کمک کنند.

رویانیان درباره برنامه های آتی این تیم خاطرنشان کرد:تیم پیشکسوتان پرسپولیس بعد از عید به امارات می رود.هدفم این است که این برنامه ها ادامه پیدا کند.البته در بحث بازی های بین المللی،یک ماه و نیم  دیگر با تیم اصلی رابین کازان در تهران بازی خواهیم داشت.

مدیرعامل پرسپولیس درباره ابراز ناراحتی برخی بازیکنان میلان از ازدحام جمعیت گفت:برخی بازیکنان میلان لطیف بودند.خیلی از پیشکسوتان میلان از حضور جمعیت خوشحال بودند اما به نظرم مالدینی یک خورده لطیف بود.

وی درباره  شایعه درگیری به وجود آمده در هتل محل اقامت سرخپوشان در تبریز اظهار داشت:طبیعی است.برخی طرفداران می آیند و شعار می دهند.البته من خبر دقیق در این باره ندارم چون با شیرینی تماس نداشتم

مدیرعامل پرسپولیس درباره شرایط برگزاری بازی پنجشنبه گفت:فدارسیون درگیر مالزی بود.یک مقدار تنها بودیم.تاج تا لحظه آخر می گفت بازی برگزار می شود برگزار نمی شود.همین طوری شد تا به بازی رسیدیم.

رویانیان درباره بحث جدید کناره گیری اش عنوان کرد:این بار استعفا دادم و پایش هستم.من نمی خواهم وارد این فضا شوم ولی مال این فوتبال نیستم.تا فرصت باشد شب و روز کار می کنم اما  خودم می خواهم تصمیم بگیرم.

وی درباره اینکه به نظر می رسد وزیر ورزش و جوانان علاقه ای به همکاری با او ندارد گفت:این حس را ندارم.به طور کلی خودم دیگر راغب نیستم در این فوتبال بمانم.

رویانیان درباره اینکه محمد عباسی؛وزیر سابق ورزش و جوانان می خواست او را برکنار کند و به نظر می رسد در آن زمان خودش می خواست بماند گفت:آن دفعه هم که می خواستند من را کنار بگذارند هم دوست داشتم بروم.به خود وزیر گفتم.دو اتفاق افتاد که من ناراحت شدم.آقایی را می خواستید به جای من بیاورید این قدر این مساله را پیچیده کردید.فضا ایجاد شد.کامبوزیا هم مقصر نبود.این هیات مدیره را آوردید،آن هیات مدیره را برداشتند.بعد هم آمدند درباره مسائل اقتصادی حرف زدند.

red army بازدید : 7 جمعه 08 آذر 1392 نظرات (0)

سایت باشگاه آث میلان به انتشار گزارشی از حضور تیم ستارگان این باشگاه در ایران پرداخت.

در مطلب سایت میلان آمده است:از تیم ستارگان میلان در پایتخت ایران،استقبال گسترده ای شد.روسونری در مسابقه ای که در حضور 65 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی برگزار شد و عواید آن به طور کامل بین باشگاه میلان و شیرخوارگاه آمنه تقسیم می شد با نتیجه 3 بر 1 به برتری رسید.

در ادامه این گزارش آمده است:از فرودگاه به هتل و از هتل به استادیوم؛اعضای تیم ستارگان میلان مورد استقبال شدید طرفداران قرار گرفتند.

صبح روز پنجشنبه،فرانکو باره سی،ماسارو،ارانیو،ویرچوود و تاولا به شیرخوارگاه آمنه رفتند و پس از آن اعضای تیم راهی استادیوم آزادی شدند.

در حضور 65 هزار تماشاگر،تیم پیشکسوتان میلان موفق شد با نتیجه 3 بر 1 از سد تیم ستاره های پرسپولیس بگذرد.ماسارو از روی پاس بوبان گل اول را زد،لانتیگنوتی از روی پاس اودو دومین گل را به ثمر رساند و ارانیو هم از روی پاس با گل سوم را زد.

red army بازدید : 4 جمعه 08 آذر 1392 نظرات (0)

پزشک تیم فوتبال پیشکسوتان پرسپولیس گفت: شاهرودی به دلیل مصدومیت تا ۲ ماه قادر به بازی کردن نیست.

علی زرینه درباره وضعیت مصدومیت رضا شاهرودی گفت: عضله پشت ران پای شاهرودی پاره شده است و او نمی‌تواند تا 2 ماه دیگر فوتبال بازی کند.
پس از پایان دیدار تیم‌های پیشکسوتان پرسپولیس و ستارگان میلان رضا شاهرودی نشسته بر ویلچر از ورزشگاه خارج شد.

red army بازدید : 3 پنجشنبه 07 آذر 1392 نظرات (0)

 

سرمربی تیم پرسپولیس گفت: کریمی حضورش برای تراکتور غنیمت بزرگی است و از نظر فنی احترام خاصی به وی قائلم و امیدوارم موفق شود.

علی دایی سرمربی تیم پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی با تراکتورسازی اظهار کرد: امیدوارم فردا یک بازی خوب از هر دو تیم شاهد باشیم. ما چند بازیکن در تیم ملی داشتیم و یک هفته نتوانستیم در کنار یکدیگر تمرین کنیم. ولی با آمادگی به تبریز آمده‌ا یم تا 3 امتیاز این دیدار را کسب کنیم.

وی افزود: هر دو تیم نیاز مبرمی به 3 امتیاز این بازی دارند و تراکتور از شرایط میزبانی بهره‌مند است و هر دو تیم برای برد به زمین می‌آیند و این جذابیت‌های بازی را بیشتر می‌کند.

سرمربی تیم پرسپولیس خاطرنشان کرد: فردا روز بزرگی برای فوتبال ایران است و امیدوارم با یک نتیجه خوب روز بزرگی برای من باشد. تراکتور با طرفدارانش زنده است و افتخار می‌کنم که چنین هوادارانی دارد و عشق و علاقه مردم آذربایجان به این تیم ستودنی است.

علی دایی در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم درباره تاثیر حضور یا عدم حضور کریمی در این دیدار گفت: کریمی حضورش برای تراکتور غنیمت بزرگی است و من از هر لحاظ برای این بازیکن احترام خاصی قائلم و  امیدوارم موفق باشد.

وی افزود: ما به گونه‌ای تمرین کرده‌ایم که اگر کریمی باشد و یا نباشد بتوانیم موفق شویم و من خبر ندارم که او می‌تواند در بازی فردا حضور یابد یا خیر.

سرمربی پرسپولیس با اشاره به مصدومان و محرمان این تیم اظهار کرد: امید عالیشاه به دلیل مصدومیت و پیام صادقیان به دلیل محرومیت در بازی فردا غایب خواهند بود.

وی درباره نقل و انتقالات گفت: ما 5، 6 بازیکن را در نیم فصل از دست دادیم ولی با این وجود لیست مازادی نداشتیم و هر بازیکنی که خودش خواست از تیم رفت. با این وجود فرزاد حاتمی و محسن مسلمان را به تیم اضافه کردیم و امیدوارم به نحو احسن از این بازیکنان استفاده کنیم و با این نفرات در نیم فصل دوم نتایج خوبی بگیریم.

دایی گفت: هر تیمی که می‌خواهد موفق شود باید بتواند هم در خط دفاعی و هم در خط حمله موفق باشد و به نظر من هر تیمی که کمتر گل بخورد شخصیت بالایی خواهد داشت.

سرمربی تیم پرسپولیس خاطرنشان کرد: با اینکه تیم ما کم گل به ثمر رسانده ولی تفاضل گل خوبی داریم و اینکه بیشتر گل بزنید و گل بخورید سودی نخواهد داشت و باید در تمام نقاط زمین مستحکم باشیم ولی قبول دارم که می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم.

red army بازدید : 5 پنجشنبه 07 آذر 1392 نظرات (0)

ديدار دوستانه ستارگان ميلان و پيشکسوتان پرسپوليس از ساعت 15 و 10 دقيقه( با 10 دقيقه تاخير) در ورزشگاه آزادي و در حضور حدود 65 هزار تماشاگر برگزار شد که بازي با نتيجه سه بر يک به سود ميلان به پايان رسيد.

به گزارش فارس،دانيل ماسارو در ثانيه 48 در موقعيت تک به تک با بهروز سلطاني قرار گرفت و با يک ضربه فني گل اول ميلان را به ثمر رساند.

در دقيقه50 کريستين لانتيونيتي روي يک ضربه کرنر ارسالي با يک ضربه سر گل دوم ميلان را زد.

در دقيقه 66 استفانو ارانيو با يک ضربه چيپ از داخل محوطه جريمه گل سوم ميلان را زد.

در دقيقه 26 ناصر محمد خاني با يک پاس به عقب خوب توپ را به عليرضا امامي‌فر رساند و اين بازيکن با يک شوت از داخل محوطه جريمه گل پرسپوليس را به ثمر رساند.

رضا شاهرودي در دقيقه 2 مسابقه به دليل کشيدگي عضله پشت پا مصدوم و تعويض شد و به جاي او عليرضا امامي‌فر به ميدان آمد.

بعد از گل ميلان بازيکنان پرسپوليس تلاش کردند خود را به دروازه‌ ميلان نزديک کنند.

در دقيقه 15 مسابقه برخورد شديد کريم باقري و گتوزو پشت محوطه جريمه پرسپوليس باعث مصدوميت جزيي بازيکن ميلان شد.

در دقيقه 24 حميد استيلي تکل خشني روي پاي کاربونه زد که باعث مصدوميت اين بازيکن شد و او از ميدان خارج شد و دنيتنوتي به جاي او در ترکيب ميلان قرار گرفت.

ديدار دو تيم بسيار جدي بود و بازيکنان با تمام وجود بازي کردند و گاهي‌ اوقات نيز برخوردهايي نه چندان دوستان بين بازيکنان دو تيم ايجاد مي‌شد.

در دقيقه 32 مهدي مهدوي‌کيا به جاي فرشاد پيوس به ميدان آمد و پيراهن شماره 17 را دوباره از پيوس گرفت.

محمد پنجعلي هم در حرکتي نمادين بازوبند کاپيتاني را به بازوي مهدوي‌کيا بست.

بازيکنان پرسپوليس به ويژه آنهايي که قديمي‌تر هستند مثل فرشاد پيوس، پنجعلي و بدن‌هايشان روي فرم نبودند ولي بازيکنان ميلان بدن‌هاي آماده‌اي دارند.

در نيمه دوم که ترکيب پرسپوليس تغييرات زيادي داشت و بازيکنان جوانتر به ميدان آمده بودند و پرسپوليس تهاجمي بازي را آغاز کرد.

علي انصاريان و رافت دو موقعيت خوب گلزني را از دست دادند.

مسعود مرادي داور مسابقه به پنجعلي از پرسپوليس و کريستين لانيتونيتي از ميلان کارت زرد نشان داد. مرادي هم يک داور پيشکسوت است که در سال 2003 عنوان برترين داور آسيا را هم ازآن خود کرد.

اين شکست پرسپوليس شايد شيرين‌ترين و تاريخي‌ترين باخت براي هواداران پرسپوليس باشد. آنها در اين بازي ستارگان محبوب خود در دهه‌هاي قبل در پرسپوليس و ميلان را تماشا کردند. اين بازي نوستالژيک به بهانه خداحافظي مهدوي‌کيا برگزار شد. مسابقه‌اي خاطره‌انگيز و لذت بخش.

ترکيب پرسپوليس در نيمه اول:

بهروز سلطاني، پژمان جمشيدي، محمد پنجعلي، کريم باقري، حميد درخشان، رضا شاهرودي( از دقيقه 2 عليرضا امامي‌فر)، مرتضي فنوني‌زاده، فرشاد پيوس( از دقيقه 32 مهدي مهدوي‌کيا)، محسن عاشوري، حميد استيلي و ناصر محمدخاني( از دقيقه 30 مرتضي کرماني مقدم)

سرمربي: علي پروين

ترکيب پرسپوليس در نيمه دوم:

وحيد قليچ( از دقيقه 59 نيما نکيسا)، محمد پنجعلي( از دقيقه 58 يونس باهنر)، علي انصاريان، عليرضا امامي‌فر( از دقيقه 69 رحيم يوسفي)، پژمان جمشيدي( از دقيقه 58 مهرداد ميناوند)، رضا جباري( از دقيقه 65 پايان رافت)، مهدي مهدوي‌کيا، بهنام ابوالقاسم‌پور، مرتضي کرماني مقدم( از دقيقه 63 ادموند بزيک)، حسن شيرمحمدي( از دقيقه 75 مجتبي محرمي)، مهدي تارتار ‌

ترکيب ستارگان آث ميلان:

سباستين روسي( از دقيقه 46 سيمونه براگيلو)، فرانکو باره‌سي، بوبان( از دقيقه 52 ابراهيم‌با)، کاربونه( از دقيقه 24 کريستين لانتيونيتي) استفانو اودو، آلبرگيو اماني، گتوزو، مالديني، ماسيمو، ماسارو، دانيل سيميچ( از دقيقه 56 پانکارو)

سرمربي: فرانکو باره‌سي

 

 

red army بازدید : 6 پنجشنبه 07 آذر 1392 نظرات (0)

ستاره پیشین تیم فوتبال میلان ایتالیا از حضور در شیرخوارگاه آمنه ابراز خوشحالی کرد.

دانیل ماسارو پس از حضور در شیرخوارگاه آمنه گفت: متاسفم برای انسان‌هایی که خودشان کامل هستند اما بچه‌هایی را رها می‌کنند که هیچ گناهی ندارند. از طرف دیگر خیلی خوشحالم برای کسانی که این بچه‌ها را جمع می‌کنند و با کمک به رشد آنها به جامعه برمی‌گردانند.

وی ادامه داد: واقعا خوشحالم از اینکه اینجا هستم و امیدوارم وضعیت این بچه‌ها بهتر شود.

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    لوگوی ما

    آمار سایت
  • کل مطالب : 39
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 8
  • بازدید سال : 13
  • بازدید کلی : 424